Kadar Baru Kompaun Saman Trafik | 1 Disember 2010

Salam,
Wah ada 2 berita panas awal disember ni.. first pasal minyak Ron97 naik 15sen.. dan kedua berita gembira bagi yang banyak saman trafik sebab PDRM buat offer diskaun 50%.


Tadi pagi aku terdengar dalam radio Hot.Fm pasal saman ni.. tapi aku tak dengar pulak pasal diskaun.. buka2 internet je.. dah ada gengblogger yang buat entri pasal saman ada diskaun..


Aku sebenarnya bukan jenis cepat percaya khabar angin ni.. so terus di bukan site PDRM tengok betul ke ada ada pengumuman dalam tu.. tup..tup bukan ni yang aku jumpa.. tengok dekat bawah tu..



Sumber dipetik dari PDRM



P/S : kepada yang ada banyak saman tu nilah salah satu peluang korang nak bayar saman tu.. aku dengan dekat Hot.Fm sampai ada yang 7 saman.. huhu.. banyak duit membazir bayar saman ni.. Alhamdullilah buat masa ni aku dengan wife takda.. mudah2 dijauhkan dari bala bencana saman ni..


Nota kami : Kepada abang-abang polis.. saman je kalau dia orang tak ikut peraturan... but.. jangan ambil rasuah ye... nanti disebabkan nila setitik rosak susu sebelanga...

online counter

--------------------------------------------------------------




--------------------------------------------------------------

Ulasan

  1. dah diskaun pun tetap kena bayar..
    jgn degil bayar lagi..ekeke..

    BalasPadam
  2. @lulu caldina : betul2 tu.. bab membayar ni memang ramai yg liat...nak free je...

    BalasPadam
  3. nasib baik tak ada saman..tak yah kelam kabut

    BalasPadam
  4. takda saman... syukurla.. tapi kita tak tahu akan datang macam ne...

    BalasPadam
  5. @kak ina : syukur takda kak

    @zik : tulah harap2 memandulah dengan berkhemah..

    Aku pernah ada pengalaman kena saman sekali gara2 exident.. RM300 terbang melayang macam burung..huhu..

    Moral: bawa keta jgn lalai..

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak