Saya Mahu Sponsored Post dari Eyriqazz.Com

Salam pembuka kata,

Kali ni aku menulis bukan kerana nama tapi kerana ingin mendapat sponsored post dari eyriqazz.com. Buat masa ini eyriqazz sedang mencari 10 orang blogger bagi diberikan tugas untuk membuat entri berkaitan apa-apa yang difikirkan logik oleh beliau.

Kalau korang rasa layak untuk menerima tawaran sponsored post tu.. apa kata scroll kebawah dan tengok syarat-syaratnya..



So, inilah syarat-syaratnya :

1) Buat Satu Entry Bertajuk " Saya Mahu Sponsored Post dari Eyriqazz.Com" dan berikan sebab kenapa anda mahu Sponsored Post ini.make it as interesting as possible.
2) Letakkan gambar GTO di atas di entry anda dan juga permalink entry ini. 
3) 10 Entry yang paling eyriqazz gemari, i will give you one job to write, macam Pay Per Post/Sponsored Post and i will pay you RM30 Cash/Top up for it.
4) Tinggalkan permalink entry ada di komen entry ini.
5) tarikh tutup pada 28 Februari 2011

Mudah bagi orang yang dah biasa berblog dan mungkin sukar bagi orang macam aku sebab aku kekeringan idea.. hik2..

Apa pon wahai saudaraku eyriqazz.. dibawah adalah jawapan aku "kenapa aku mahu sponsored post tu".

1- Aku ingin merasai sendiri bagaimana rasanya diberikan tugas untuk membuat sponsored post ni, sekurang-kurangnya andai nuffnang memberikan aku peluang membuat sponsored post aku dah ada pengalaman menulis.

2- Selalu menulis ikut suka hati mak ayah aku je. kali ni aku nak menulis berdasarkan fakta dan bukan auta yang kekadang merepek dalam blog ni.. pengalaman membuat entri sponsored ni memerlukan pembacaan kajian dan pengalaman.. maknanya kalau dapat sponsored post ni kenalah bekerja keras untuk menghasilkan entri yang bermutu.. betul tak?

3- Yang terakhir bukan duit yang aku kejar dalam menulis ni.. tapi kepuasan bila ada orang membaca, mengomen, mengkritik dan memberi pandangan.. so sekurang-kurangnya dapat juga aku asah bakat aku yang terpendam selama ni..hik2... kata orang kalau nuffnang tak nak bagi sponsored post dapat dari eyriqazz pon jadilah.. hik2

"Tuah ayam nampak dikaki, tuah korang semua kita pon tak tahu lagi"

P/S : Jom sertai ramai-ramai contest ni.. kalau nak merasa membuat entri sambil dibayar, boleh mencuba nasib di contest eyriqazz.


Update : Akhir entri ni berjaya mendapatkan sponsored post dari eyriqazz.. rujuk entri ini Tourism Selangor
--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------

Ulasan

  1. menarik ni. nak kena buat entri jugak. thanks for the info.

    BalasPadam
  2. salam

    semoga berjaya...

    nanti nak joint juga la..

    insyallah =)

    BalasPadam
  3. bagus betul eyriqazz ni, share ngan kawan2

    BalasPadam
  4. wahhh dah buat kerr?? gud luck yerr.. ;)

    BalasPadam
  5. Salam bro,

    thanks join...as u orang pertama join...as a token of appreaciation, u got it...tahniah..

    oh ya,tarikh tutup 28 feb 2011...nanti inform e-mail bro..nanti eden kasi the brief what u need to write...

    BalasPadam
  6. @transformed : Buat2 jangan tak buat..meriahkan blog eyriqazz

    @Sissyira : tq2.. joint jgn tak join

    @sharinginfoz : sebab tu eyriqazz murah rezeki..dia selalu kongsi rezeki dia.. jom join ramai2

    @Far_east : kebetulan semalam ada idea.. terus buat.. hehehe

    BalasPadam
  7. @eyriqazz : salam eyriqazz, aku org first join ke? hehehe.. tak sangka pulak.. tq bagi token.. nanti boleh claim dengan iPad tak? hik2

    ok nanti aku send email dekat hang ye.. teruja nak buat sponsored post ni.. terima kasih eyriqazz.. moga murah rezekinya

    BalasPadam
  8. waa tahniah tahniah sbb jadik org pertama yang join dan org pertama yg dpt sponsor post bro eyriqazz... ;)

    BalasPadam
  9. @man : boleh je.. masuk dalam www.eyriqazz.com

    @Zura : tq2 jom join sama2

    @Far_east : tq2.. tank sangka jadi orang pertama join.. akhirnya dapat juga rasa nak buat sponsor pos dari eyriqazz..

    BalasPadam
  10. ikut kepala mak bapak tue yang paling kelakar ayatnya tue. tahniah sudah terpilih...

    http://secantikmanis.blogspot.com/2011/02/saya-mahu-sponsored-post-dari.html

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak