Impian Kini Tinggal Kenangan

Salam semua,


Semua orang ada impian dan cita-cita.. cuma kita ni hanya manusia biasa dan kekadang tidak semua impian bisa ditunaikan dalam sekelip mata atau beribu kelip mata..

Ada yang mengimpikan hidup mewah, berkereta besar, isteri cantik dan kerjaya besar.. tapi tidak semua yang kita impikan tu kita akan perolehi..

Begitu juga dengan diri aku yang memang dah lama aku impikan sesuatu yang mungkin peluang hanya datang sekali dan tidak mungkin akan datang lagi.. tapi mampukah aku tunaikan impian aku tu.. mungkin boleh dan mungkin tidak boleh..

Segalanya telah ditentukan oleh tuhan.. apa yang berlaku ada hikmahnya.. so janganlah setiap kali impian kita tidak terlaksana kita menyalahkan takdir.. bersyukur dengan apa yang ada..

"Impian mungkin tinggal kenangan"

** Pasal apa aku bermadah-madah ni.. hahaha.. kurang tebiat kot orang tua ni.. aku peduli hapa.. janji aku bahagia.. hehehe

*** Harap2 impian tahun ni nak g melancong ke seberang dapat tercapai.. aminnn..



--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------

Ulasan

  1. setiap orang selagi bernafas perlu ade impian bro...:)
    selamat mengejar impian...

    BalasPadam
  2. @ron : betul2 ron.. tiba2 aku teringat pulak lagu degawan.. memburu impian.. hehehe

    BalasPadam
  3. masa masih panjang laa so capai balik impian tue.....asalkan kamu bahagia... ;)

    impian nak jadi macam redmummy ker hikhikhik

    BalasPadam
  4. maknanya ada impian lebih baik yg bakal dimakbul tu.

    BalasPadam
  5. @far_east : nak jadi macam redmumy? insyallah.. tapi jauh lagi tu.. hehehe

    @Adzriel AB : insyallah.. mudah mudahan..

    BalasPadam
  6. syg sorry sbb i impian u tak tercapai...bukan i tak bagi,tapi i terlalu risau & sygkan u..u kan tak pernah pg jauh-jauh tanpa ditemani i,sejak kita kahwin...kalau i dapat cuti sure i dah temankan u......

    BalasPadam
  7. apa salah bermadah sekali sekala.. dapat jugak menunjukkan kesastraan ko tu bro..ahaks

    BalasPadam
  8. @malarang-kak : sygku.. love u forever.. abg lebih sayangkan syg dari segalanya.. Muuuaah

    @Abu : hahaha.. dulu aku memang aliran sastera tu yg cuba asah bakat balik tu..ehehehe

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak