Segmen 1 : Senyum tak nampak gigi

Salam,

Senyum tak nampak gigi.. pernah ke korang buat? kalau aku memang selalulah ambil gambar dengan gaya tu, kalau tak percaya korang tengok gambar-gambar dekat bawah ni.

Sebenarnya ada sebabnya aku kalau ambil gambar tak suka senyum nampak gigi.. salah satu sebabnya sapa yang perasan aku sebenarnya takda gigi.. orang kata aku rongak.. huhu

Tapi apa yang menariknya rahsia ni aku berjaya simpan sampai usia aku 30an.. sampailah cik.pn.malarang bocorkan rahsia aku dekat family aku dekat kg. sampaikan mak aku kata “ye ke takda gigi mak tak perasan pon” hahaha hebat tak aku simpan rahsia tu.. gigi tu start takda masa masih sekolah lagi.. gara-gara doktor gigi gi cabut.. terus tak handsom sampai sekarang bila senyum.. huhu.. tak handsom tak pelah janji cik.pn.malarang bahagia dengan aku.. hik2

senyum-myvitrd
Lokasi : Haven Restaurant, Ampang sempena Anniversary tahun pertama 19 Disember 2010

senyum-1

Lokasi : Balik Pulau, Pulau Pinang kenangan semasa makan beradap sewaktu majlis kahwin di rumah mertua pada 20-12-2009

senyum-2

Lokasi : Bandar Sri Damansara, umah sewa aku sekarang first time datang bawa isteri tercinta

senyum-4

Lokasi : UM, kenangan tahun 2009 sewaktu mendaftar masuk adik ipar sambung study


Sebenarnya entri ni  di buat untuk menyertai segmen blog muazatuladawiyyah yang membuat segmen 1 : senyum tak nampak gigi.. so nak tahu cerita lebih lanjut korang klik je link tu ye.

Terima kasih kepada Adzriel yang tag saya tadi.

Sebenarnya segmen ni memerlukan kita tag 5 orang.. disebabkan aku tak tahu nak tag sapa.. dan takut ada yg aku tag tu tak suka.. aku tag korang semua yang mengomen dalam blog ni.. so korang kalau ada foto yang nak dikongsi boleh kongsi dalam segmen tu ye.

*** kekadang senyum ni boleh membuat kita senang hati dan gembira.. tapi awas kalau senyum sorang-sorang tu.. nanti orang lain chop kita 3 suku .. hehe.. so kalau nak senyum tu pandai-pandailah tengok tempat ye..

AMARAN : Jangan senyum-senyum sebarangan dekat bini orang sudahlah ye.. :-)

Ulasan

  1. deqdeq kembali....hehehehe

    deqdeq pun dah join juga segmen nih...

    hahhah...xsangka en myvitrd gigi rongak..hehehehe

    p/s: en myvitrd dah 30-an ke? mcm x caya je....

    BalasPadam
  2. Pasangan yg sweet..Suke..semoga bahagia sampai syurga..Amin..dan semoga berjaya yer!! ZYASH pun msk gak..

    BalasPadam
  3. i love your site. Sgat kemas & informative. sy letak kat list baca kat blog. tx 4 da visit on my blog.

    BalasPadam
  4. @fadhdeela : tq2..

    @Deqdeq : wah lama tak dengar khabar.. masih bercuti ke.. tulah saja bocorkan rahsia..

    P/S : usia je 30.. badan 18.. hehehe.. saya ni ibarat bumi kata pergi.. kubur kata mari.. huhu


    @nelly : tq2.. datang sini

    @Zyash : tq2 semoga berjaya untuk anda juga.. dan semoga anda berbahagia disana juga

    @Rizal : sama2.. tq juga datang sini ye

    BalasPadam
  5. aku harap senyum ko tu bro.. manis dulu kini dan selamanya..muhahahahah

    BalasPadam
  6. gud luck yerr kamu...nanti saya try join..kena selongkar muzium dolu cari pic xnampak gigi nie...;)

    BalasPadam
  7. @phreak-id : segmen ni adalah contest tapi hadiah dia orang rahsiakan tarikh tutup 27/2/11 kalau tak silap bro.. lebih 500 dah org join gila ah.. hehehe

    @Abu : tq2.. hehehe..

    @Far_east : selongkar2 jgn tak selongkar.. saya pon selongkar baru jumpa ni..hehe

    BalasPadam
  8. sweetnyer..... dah join juga. ni mesti dah biasa senyum tak namk gigi

    http://natasha1987.blogspot.com/2011/02/senyum-tak-nampak-gigi.html

    BalasPadam
  9. heheheh..tu la kan...mmg rasa lama sgt tak singgah sini...sbb balik kg mmg x dpt nak online...

    dah kat shah alam ni...tu yg boleh online...

    p/s: deqdeq msh x percaya myvitrd dh 30-an....tunjuk IC baru caya kot...

    BalasPadam
  10. deqdeqdah 30 lbh pun umur myvitrd,jgn tak caya,hehe..
    abg:tapi apa pun i tetap sygkan u,hehe...

    BalasPadam
  11. @Tasha : tq2.. memang dah biasa senyum tak nampak gigi sebenarnya.. tu yg takda masalah masuk segmen ni..

    @Deqdeq : samalah saya hari tu balik kg. memang takda peluang nak online.. cik.pn mengelabah tak boleh open FB.. hehehe..

    P/S: kalau tak percaya 30an rasa-rasa berapa yg deqdeq rasa..

    @malarang-kak : hehehe.. cik.pn pecah rahsia dah.. kalau cik.pn cakap tu .. betullah lebih 30.. hehehe..
    syg: tq sygku.. Love u forever

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak