Segmen Suai Kenal | Ahli Gengblogger Baru (AGB 3)


Salam,

Kalau korang ingat lagi tahun lepas dalam bulan november aku ada buat satu segmen suai kenal bersama ahli-ahli baru gengblogger yang sempat aku buat 2 kali promosi. Boleh rujuk entri dibawah


So malam ni aku nak sambung kembali segmen aku untuk yang ke-3 ni.. jom kita tengok sapa yang berjaya aku kesan hari yang baru menjadi ahli gengblogger


Dikesempatan ini juga aku nak ucapkan selamat ulang tahun kelahiran kepada ahli-ahli gengblogger yang menyambut hari kelahiran pada hari ini.. jom kita tengok sapa yang dah tua dekat bawah ni..


Insyaallah segmen ni aku akan teruskan dari masa kesemasa.. tidak ada janji bila aku nak buat promosi seterusnya.. maknanya bila aku ada mood.. aku free dan aku baik hati nak promosikan blog korang secara percuma aku akan buat.. kalau esok aku baik hati lagi aku buat lagi.. :-)

P/S : Tiada trafik yang dijanjikan dalam segmen ni.. kalau ada orang minat nak klik link blog korang.. korang akan dapatlah trafik tu.. kalau takda.. korang hanya dapat backlink percuma dari aku je..


--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------

Ulasan

  1. faiz pun baru dafatr gengblogger niee...
    tue pun tgk widget kat myvitrd

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak