Masa Untuk Cuci dan Kilatkan Kenderaan Anda

 

Salam semua,

Kenderaan anda ibarat refleksi diri anda. Bagaimana orang melihat kereta anda, begitulah mereka melihat anda. Jadi anda pasti memahami apa pandangan orang terhadap kereta Myvi yang kotor.

polish car 1   

{Pasal apa kereta myvi jadi contoh ni.. mentang-mentang aku pakai myvi ko perli aku ye}

Hentikan segera pandangan buruk tersebut dengan 1818 Car Spa & Beauty. Seperti manusia, kenderaan turut memerlukan belaian dan dimanjakan seharian di spa.

{Bukan korang je yang nak bersolek ye.. kenderaan pon sesekali nak kena solek juga.. sama macam korang ada bini.. kalau korang tak belikan dia alat mackup mcm mana dia nak bersolek}

Ini hari paling bertuah untuk kereta-kereta anda!
1818 Car Spa & Beauty, yang terletak di Laman Rimbunan Kepong, Kuala Lumpur memahami perkara ini dan menyediakan perkhidmatan wax dan polish kereta untuk memastikan kereta anda tampak dan rasa seperti baru!

polish car 4

polish car 3

polish car 2

Untuk tempoh masa terhad ini, 1818 Car Spa & Beauty menawarkan tawaran hebat ini untuk 3 STEP Polish, Pencucian Enjin, Pencucian Kereta dan Vakum bernilai RM158 pada hargaRM48 sahaja!

[Copy past ayat dari iklan MilkAdeal.com]

Milkdeal - polish car

Peluang terbaik ini hanya tinggal kurang dari 5 hari sahaja untuk mendapatkan tawaran hebat diatas dengan harga RM48.00 sahaja.. untuk harga biasa adalah pada kadar RM158.00 .. kini anda telah jimat sebanyak RM110.00 (Diskaun 70%).. untuk segala informasi rujuk di MilkAdeal Sekarang

Baki tu boleh buat belanja kawan-kawan ye makan ayam penyek.. :-)

[BELI BAUCER SEKARANG]

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak