Iklan Churp Churp Grapevine Yang Ke-3 Muncul

 

Salam semua,

Semua rakan-rakan blogger yang menggunakan churp churp sudah tahu dan sedia maklum tentang kewujudan iklan Grapevine untuk menambah pendapatan sampingan dengan churp churp.

Kebetulan aku tengah baca entri Abg Nara tadi tentang (VIDEO)Ghairah Prema Yin & Shah Jaszle, Ingat Ini Amerika Ke? tiba-tiba aku terpandang iklan baru Grapevine yang muncul ditepi blog beliau.

Apa lagi aku terus dapatkan link iklan baru tersebut dengan pada butang Share dan terus kongsikan di facebook & twitter.

churp churp income

Bila aku check akaun  churp churp aku sekarang aku dah ada 3 link iklan Grapevine yang aku boleh share dengan rakan-rakan facebook & twitter bila-bila masa.

Iklan Pertama

Iklan Kedua

Iklan Ketiga

Kalau korang nak tahu iklan2 Grapevine yang ada dalam koleksi aku boleh tengok dalam link-link diatas tu.

Grapevine Churp Churp

Masih tidak tahu bagaimana nak menggunakan Iklan Grapevine ni? tak pe jangan risau korang boleh baca tutorial untuk mengguna Grapevine.

MASIH belum ada akaun Churp-Churp lagi? DAFTAR SEKARANG!

** Rezeki takkan datang bergolek kalau tidak dicari.. so rajin-rajinlah jenguk blog churp churp Grapevine

Ulasan

  1. myvitrd..mcm mana nk dpt grapevine nih? deqdeq msh x faham la...

    BalasPadam
  2. @sharinginfoz : alhamdulilah adalah sikit2 rezeki untuk anak bini.. hehehe

    @Peep : insyaallah.. belum kaya lagi.. sikit2 adalah

    @Deqdeq : masuk dalam link ni http://www.churpchurp.com/grapevine/

    Lepas tu klik Share.. ambil link dia dan share dekat FB atau twitter..

    Last sekali jangan lupa masukkan email akaun churp2 supaya earning nanti dia kredit dalam akaun churp2

    BalasPadam
  3. thanks bro coz bg maklumat ni.saya memang tengah cari maklumat ni

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak