Gila Kentang Aku dapat Jemputan Main Golf

 

Salam semua,

Memang tak sangka betul.. asalnya memang aku hantar komen dalam ruangan bloggers sports carnival with citygolf tu main-main je.. sebab memang tak bajet leh dapat pon.. mana tidaknya dia nak cari 50 blogger je.. tapi aku orang yang 76 buat komen.. so memang tak mengharaplah untuk dapat jemputan tu.. tup-tup buka email tadi.. rupanya nuffnang dah antar satu jemputan melalui email untuk menghadiri event tu.. alhamdulillah thank you Nuffnang & Citygolf atas jemputan ni.

Bloggers-Sports-Carnival

Dari apa yang aku tahu sikit-sikit pasal citygolf ni. dia orang buat satu tempat permainan golf secara simulator.. bukan main dekat padang tapi main atas kapet depan skrin besar.. so seolah-olah korang macam main betul atas padang.

Kata orang tu.. kalau nak berlatih main golf sebelum masuk padang golf betul dekat sinilah tempat yang sesuai untuk korang training dulu.

Kiranya kalau panas atau hujan pon korang takkan basah atau berpeluh.. sebab korang main golf ni dalam bangunan beraircond.. hehehe.

citygolf nuffnang

Tak sabar pulak rasanya nak jumpa blogger-blogger yang pandai main golf ni.. hehehe.. memang teruja sangat dapat jemputan ni.. almaklum jelah ni first time nak pegang kayu golf ni.. mana tahu satu hari nanti boleh main dengan tiger wood.. tak tiger wood pon tokey tiger show pon tak apa.. hehehe

Sapa lagi yang dapat jemputan ni ye? jumpa disana ye..

Ulasan

  1. sedih akiu tak dapat...aku betul2 nak

    BalasPadam
  2. hahaha..mantap aa bro..aku xpegi cz ak x mtk.. main pun xpandai.hahaha..kang ade yg baling stick golf 2..kehkehkeh

    BalasPadam
  3. hurmm.... aku terlambat kasi komen la benda tue....haissh...melepas peluang....

    BalasPadam
  4. @bean moreno : alamak tak dapatlah nak jumpa bro..

    @darkbatman : aku pon saja2 minta ari tu.. tahu2 dapat pulak.. rezekilah ni..

    @hazman : alamak yeke bro.. takdapat nak main kayu org kaya ni

    @Kid : tq2.. jom layan sekali.. hehehe

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak