Saya Ada Jual Buah Zuriat | Stok Buah Zuriat 50 KG

Salam semua,

Banyak-banyak entri dalam blog ni.. 2 entri dekat bawah ni yang menjadi hit carian terbanyak sepanjang zaman.. iaitu kebanyakkan pengunjung datang untuk mengetahui tentang buah zuriat dan kaedah memakan Buah Zuriat ni.

http://www.myvitrd.com/2010/12/alhamdullilah-bertemu-dengan-buah.html
http://www.myvitrd.com/2010/12/kaedah-makan-buah-zuriat.html

Buah Zuriat

Jadi kepada sesiapa yang belum tahu pasal buah zuriat ni.. boleh baca dekat link diatas tu ye.. dan kepada sesiapa yang ingin mencari atau membeli buah zuriat ni boleh hubungi pembekal dibawah ni.

Pembekal buah zuriat

Cik Anon yang tak bernama ni telah tinggalkan komen dalam link saya.. so kalau ada yang ingin mencuba khasiat buah zuriat tu boleh hubungi terus no. pembekal dekat atas tu.

Update 16/7/2011

Untuk dapatkan info pembekal buah zuriat boleh rujuk blog dibawah



“Kita hanya berusaha Tuhan yang menentukan segalanya, Jangan putus berdoa kepadanya”

Ulasan

  1. @KID ; Dapat masa orang balik Mekah..

    BalasPadam
  2. hmmmm agak2 nya buah apa le ni, i mean untuk mendapatkan zuriat ke?

    BalasPadam
  3. @sharinginfoz : ni buat zuriat bro.. dia orang minum air rebusan dia.. petua untuk dapat zuriat yang dah lama kawin tak dapat cahaya mata lagi..

    BalasPadam
  4. Salam sis,

    Saya pun ada jual buah zuriat..stok saya dalam 600 ke 1000 biji...harga jual sangat murah...boleh visit blog saya http://herbazuriat.blogspot.com

    atau sms 019-912 6450

    BalasPadam
  5. Salam myvtrd,

    Terima kasih meletakkan blog kami ke dalam artikel tuan. Boleh saya minta kebenaran untuk copy artikel saudara berkenaan buah zuriat? Sy akan link posting saudara ke myvitrd...

    Trime kasih...

    BalasPadam
  6. @Zack : boleh zak no problem.. tak salah berkongsi info ni..

    BalasPadam
  7. Buah Zuriat adalah Doum Fruits/Hyphaene Thebaica

    boleh baca disini--> http://herbazuriat.blogspot.com/2011/07/mesti-baca-buah-zuriat-aka-doum.html

    BalasPadam
  8. Assalamualaikum

    Kak Noor nak tumpang iklan boleh

    Kak Noor ada jual buah zuriat tapi dah diproses dan di ambil kulitnya saja. Tak payahla nak berhammer atau berlesung nak mengeluarkan kulitnya. Suami kak Noor dari Mesir. Menurutnya, yang digunakan dan penuh khasiat ialah kulitnya dan isirongnya belum ada fndings tentang khasiatnya.

    Boleh diblend je, tak payah rebus berkali kali habis khasiatnya.

    Kak Noor jual dalam g. satu paket ( sebuk dan kulit dari 5-6 biji) 100 g harganya RM50 excluding shipping

    Kalau minat boleh la sms Kak Noor 0126567725 atau e mail Kak Noor di noorulemaan@yahoo.com atau ke www.al-mansoura.webs.com

    Maksimum order 500 gram.

    Terima kasih

    Ikhlas
    Kak Noor

    BalasPadam
  9. assalamu alaikum.....saya puan fatimah saya juga ada jual buah zuriat& serbuk debunga kurma harganya sangat berpatutan siapa yang minat sila sms saya 013-2737078 segera ini juga my emil buahzuriat@yahoo.com
    ikhlas
    puan fatimah

    BalasPadam
  10. assalamu alaikum.....saya puan fatemah saya juga ada jual buah zuriat& serbuk debunga kurma harganya sangat berpatutan siapa yang minat sila sms saya 013-2737078 segera ini juga my emil buahzuriat@yahoo.com
    ini juga blog saya...
    http://fatemah-abdullah.blogspot.com

    siapa yang berminat cepat2 ye
    stoknya terhad .tq

    BalasPadam
  11. Assalamualaikum...saya menetap di madinah almunawarah saudi arabia..pembekal buah zuriat dan serbuk kurma jantan 100% terus dari madinah...boleh di poskan ke malaysia...siap berminat..boleh inbox saya..email/ FB : sufie_r@yahoo.com

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak