Duit Raya Denaihati Kini Milik Aku

 

Salam hari lebaran semua,

Selamat hari raya semua rakan-rakan & teman-teman blogger semua.. atas kesebukkan di siang hari baru sekarang dapat pegang laptop.. :-)

Apa yang seronoknya hari ini.. siapa sangka contest anjuran denaihati yang aku join 2 hari lepas akhirnya memberikan satu rezeki kepada aku dan juga beberapa blogger lain yang join.

duit raya denaihati

Senarai Pemenang Duit Raya

Sebenarnya blog aku telah terpilih sebagai salah seorang pemenang untuk contest Duit Raya RM1000 dari Blog Denaihati 2011.. Syukur Alhamdullilah.

Terima kasih kepada Denaihati kerana memilih entri yang aku hantar tu sebagai pemenang.. walaupun pada awalnya aku menyangka memang tiada harapan untuk menang kerana yang join contest tu je ada berpuluh-puluh blogger yang hebat.. tapi kata orang kalau dah rezeki tak kemana.

Insyaallah lepas ni kalau ada lagi contest dari denaihati boleh join lagi..

Kalau ada masa terluang nanti aku akan updatekan beberapa keping gambar suasana hari raya pertama dikg. aku tadi.. sekarang ni masih penat.. so nak rehat dulu sambil berangan Duit raya dari Denaihati.. hehehe

Ulasan

  1. tahniah myvitrd~ dapat duit raya tuuu~ heheh... selamat hari raya aidilfitri..maaf zahir batin... :)

    BalasPadam
  2. tahniah bro dapat gak RM100 lepas duit minyak

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak