Hadiah Contest Dari Deqdeq | Buku Buat Duit

 

Salam ramadan semua,

Alhamdullilah sampai juga hadiah contest 5-5-5 yang aku join beberapa bulan lepas dari Deqdeq.. terima kasih daun keladi kerana sudi mengepos hadiah tu terus ke opis aku tadi.

 buku buat duit

Balik dari opis tengahari tadi ada sampul surat besar atas meja aku.. mula-mula lama juga aku nak teka sapa yang pos dokumen ni.. sebab nama pengirim ni aku tak kenal.. lama aku ingat-ingat baru aku ingat ni mesti hadiah contest yang aku join dari deqdeq beberapa bulan lepas.

Balik umah je minta cik malarang yang buka.. sekali buka sampul tu.. wah.. dia bagi aku satu buku bertajuk “Blog + Google Adsense = Duit” dari tajuk je aku dah boleh agak ni mesti buku buat duit ni.. hehehe.

Aku suka buku ni.. sebab dalam tu macam-macam ada dari panduan buat blog sampai macam mana nak jana pendapatan dari blog.. paling best buku tu dalam bahasa melayu.

 buku buat duit 1

Selamat hari raya buat Deqdeq juga.. terima kasih kerana sudi hadiahkan buku yang penuh dengan ilmu ni.. insyaallah nanti ada masa aku kongsikan kandungan buku ni kepada semua pembaca blog ni.

Ulasan

  1. waaaaaahh.. aku nampak RM kat blog ni dah... hehehee

    BalasPadam
  2. jgn lupa share info dari buku tue yer...nmpk cam menarik jerrr

    BalasPadam
  3. @kid : hehehe.. RM ko kid lagi masyuk..

    @Far_east : insyaallah nanti habis saya baca baru kongsi dalam ni..

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak