Doa Duduk Antara 2 Sujud

 

Salam semua,

Tertarik dengan status sahabat aku di facebook pagi ni.. sama-samalah kita kongsi dan hayati bersama..

bacaan duduk antara 2 sujud

duduk antara 2 sujud

✔ Rabbighfirlii (Tuhanku, ampuni aku)
✔ Warhamnii (sayangi aku)
✔ Wajburnii (Tutuplah aib-aibku)
✔ Warfa’nii (Angkatlah darjatku)
✔ Warzuqnii (Berilah aku rezeki)
✔ Wahdinii (Berilah aku petunjuk)
✔ Wa’Aafinii (Sihatkan aku)
✔ Wa’fuannii (Maafkan aku)

Pernahkah kita ambil tahu makna doa ini.. sama-samalah kita ingat mengingatkan.. Amin

Ulasan

  1. info yang menarik untuk pagi ni...thanks sharing mid

    BalasPadam
  2. @Ron : tq2 wak rone.. sama2 kongsi ilmu.. asik2 kongsi hiburan je.. sesekali bab agama pulak.. :-)

    BalasPadam
  3. maknanya cukup indah..sebab itulah jangan tinggalkan solat 5 waktu walau apa cara sekalipun.

    BalasPadam
  4. menarik... solat kita.. doa kita... :)

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak