Gatal Tangan & Tak Tahan

Salam semua,

Akhirnya setelah 5 bulan aku pendam semuanya.. hari ni disebabkan dah gatal sangat tangan aku.. dengan tanpa ragu-ragu dan dalam keadaan waras aku terus klik butang Cash-out.. habis selamat semua earning aku selama ni.. sekarang dah jadi telur ayam semula..hehehe

Nilah namanya rezeki sampingan berblog.. dari suka-suka kepada terlebih suka.. sapa yang tak suka bila nampak benih yang ditanam selama ni membuahkan hasil.

Bila duit tabung bunian ni dah kosong nampak gaya kena isi baliklah tabung bunian untuk misi akan datang ni.

nuff-myvitrd-cashout

Rezeki berblog kali ini akan aku gunakan untuk shopping barang-barang baby.. sekurang-kurangnya nampak jugalah hasilnya nanti.. hehehe

Shopping baby

Cik malarang dah sound aku minta ajak bawa gi IPC ni.. hehehe

Terima kasih kepada Nuffnang kerana tak putus-putus utus buffered earning dekat aku.. sebab tulah aku sangat sayang dengan kamu.. hehehe.

Sapa-sapa yang dah layak untuk cash-out tu minggu ni minggu yang sesuai untuk cash-outkan pendapatan.. jangan tunggu lama-lama ye.. nanti aku sedut income korang tu baru korang tahu.. heheehe.

Ulasan

  1. untung tue side income boleh beli barang baby

    BalasPadam
  2. @Far_east : Bagi rezeki dekat anak... hehehe

    BalasPadam
  3. Fuyooo.. Dahsyat la bro...
    Aku pun tak cash out lagi...
    Tggu dulu kot... Dah bnyk baru cash out.. He he..

    BalasPadam
  4. @Fazrol: nawaitu nak kumpul lagi.. tapi d sebabkan bulan depan ada sale barang2 baby so cash-outlah dulu.. hehehe

    BalasPadam
  5. Really nice post thanks for share....

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak