Kurang Ajar Depan Plaza Tol

 

Salam semua,

Terasa bengang betul aku pagi ni.. semua orang nak masuk keje awal.. tapi kalau nak cepat sekali pon hormatlah orang dekat depan ni.. suka hati mak nenek ko je.. main potong Q.

Mula-mula sebiji kereta perodua kembara potong Q depan aku.. oklah aku sabar lagi.. tiba-tiba sebiji lagi kancil pon potong Q juga betul2 depan plaza tol aku nak bayar tol.. hampeh betul.. memang kurang ajarlah lu mat.

Yang panasnya aku ni.. boleh pulak yang potong Q depan aku dua biji kereta tu pulak berebut nak bayar tol.. aku tunggu je.. kereta dua biji tu jadi macam dekat bawah ni.. baru puas hati aku.

berebut bayar tol

kredit photo : google.com

Ulasan

  1. mmg bengang bila kita penat beratur tp org lain sesuka ati potong Q

    BalasPadam
  2. moh le kita guna Touch n Go. U touch n u go.

    BalasPadam
  3. kalau jadi camtu.. aku gi kat dua2 kete tu.. aku duku kepala sekor2!! hahaahhaa

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak