Berhati-hati Ada Musuh Dalam Selimut

 

Salam semua,

Kebetulan hari ni aku ambil halfday pagi untuk hantar cik malarang gi buat checkup.. so lepas solat jumaat baru aku masuk opis.. kira baru je sampai opis dapat pulak sms dari rakan GTBC.. bila aku baca ingatkan dia nak belikan aku Samsung Galaxy SII .. he2.. tapi rupanya ada cerita hangat yang aku tak tahu dari semalam lagi.

mulut longkang

Biasalah ni kira gosip-gosip macam retis jugalah.. kisahnya adalah salah sorang blogger tu sudah bikin panas sama kita orang punya GTBC.. senang cerita macam si dia tu tak puas hatilah kot dengan GTBC ni.. apa lagi orang kalau dah tak suka dengan kita mulalah dia buat-buat cerita.. nak laga-lagakan rakan-rakan dalam GTBClah.. paling tak syok aku dengar boleh dia hasut orang lain pulak tu supaya jangan merapat diri dengan GTBC ni.

Hei… kami pon tak ingin orang mulut longkang ni duduk dalam group nilah.. nanti sama macam ada musuh dalam selimut.. kalau ada bini dalam selimut ok lagi.

Sebab tu kata orang rambut sama hitam hati lain-lain.. depan sikit punya sopan.. pijak semut pon tak mati.. bila dekat belakang.. punyalah dia tikamnya sama kita.

Sekarang ni bukan aku sorang je yang tak puas hati dengan orang yang mulut longkang ni.. tapi rakan GTBC aku pon ada juga yang dah mula meluahkan rasa tidak puas hatinya..

Kalau korang dah bersedia nak baca entri PANAS dia terjah di Sini.

P/S : Berhati2lah dengan jenis blogger dua wajah ni.. Cantik diluar busuk di dalam.

Ulasan

  1. aku pun pelik la bro.... ape faedah yang dia dapat bila cuba buruk2xkan GTBC nie....haissshhh

    BalasPadam
  2. @hazman : mungkin dia akan dapat banyak musuhlah kot..

    BalasPadam
  3. kita tenguk ajerlah kerenah dia ajer..

    BalasPadam
  4. @Kak ina Kl: betul tu kak.. kita tengok jelah.. apa lagi yg dia nak buat lepas ni..

    BalasPadam
  5. NI TIKAM BELAKANG PUNYA ORANG.. CISSS....

    BalasPadam
  6. sape la yang suka tikam-tikam nih..aku pun nak tau gak...takut ditikamnya aku lak..dah la baru nak belajar...kena tikam pula ...adesshh

    BalasPadam
  7. Salam tuan rumah, hehe~
    Bagi aku yang baru2 jinak berblog neh, pencetusan isu oleh ehem3 tu mmg ada tujuan dan misi dia.

    Tujuan: Untuk mencari "populariti" yang cepat (naik)

    Misi: Dengan memburukkan orang lain, maka perkara ini akan berlanjutan dan semakin dilanjutkan, populariti (khususnya trafik) meningkat.

    Walaupun tiada LINK diberikan kepada blogger itu, mana yang tahu akan blogger tu, sure tetiap hari buka blog dia. SO, trafik FREE mengalir masuk dalam blog ehem2 itu.

    Satu lagi, walaupun dapat menjana wang sekalipun, adakah berkat hasil yang diterima walhal link yang mengalir itu dari orang yang mengalir sifat amarah serta dendam?

    heheh~ peace yow abam! huhuhu~

    BalasPadam
  8. alamak apasal aku je yang kurang sopan haha

    BalasPadam
  9. weyyyy!!! INI SALAH 1 KONSPIRASI KORANG EKS??? SABO JEKS AKU DOK BACER SEMER...hahahahahahha... ala2 'amekaw' versi GTBC ker neh?

    BalasPadam
  10. eh.. cantik di luar ke? i tengok tak pun!!! ekeke...

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak