Mat Rempit Cilik Menempah Maut Di Lebuhraya

 

Salam semua,

Mat Rempet Cilik 4

Antara gelagat budak2 motor dekat lebuhraya utara selatan semalam masa aku ontheway balik ke KL.. boleh dia berlumba 2 orang dekat tengah2 lebuhraya.. dah lah masa ni jalan licin sebab ujan.. memang tak sayang nyawa budak2 ni..

Mat Rempet Cilik 3

Banyak ko punya juara.. kalau jatuh terlentang baru ko tahu.. kalau jatuh sendiri takpe.. kalau menyusahkan pemandu lain tak ke susah.. sapa yang selalu buat aksi ni di lebuhraya.. baik korang fikir 1 juta kali sebelum tiru aksi ni.. kalau motor rosak boleh repair.. tapi kalau nyawa melayang takda ganti dekat kedai spare part dik oi..

Mat Rempet Cilik 5

Nilah dia antara aksi2 mat rempit yang aku rasa student kolej mana entah.. dok berlumpa ditengah-tengah lebuhraya tadi.. aku yang bawa kereta pon risau je.. sebab kejab dia follow sebelah aku.. sat lagi dekat belakang aku.. macam nak je aku break masa tu.

Bagaimana pulak dengan mat rempit cilik dekat bawah ni.. ada sapa berani nak race dengan dia.. kalau berani.. cepat bawa motor masing-masing.. hehehe.

Mat Rempet Cilik 1

Comel tak motor saya?

 

Mat Rempet Cilik 2 

Macam mana ada berani nak race dengan saya.. hehehe.. nilah dia anak saudara aku yang paling banyak ragam sekali dekat kg.. hehehe.. banyak ragam pon comel juga.. emmm geram dengan hasiq ni..

Ulasan

  1. memg ader bakat jd mat rempit ni...hehe ( gurau jer )

    BalasPadam
  2. brape harga motor tu eh? nanti atuk ilham nak belikan kereta camtu gak.. adess... mau 3 ratus wooo

    BalasPadam
  3. @kid : Tak sure pulak harga tapi tak sampailah bro 300 tu.. aku rasa 100 lebih je kot

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak