PM Umumkan Cuti Umum | Malaysia Menang Pingat Emas Acara Bola Sepak

 

Salam semua,

Pertama-tamanya ucapan TAHNIAH buat pasukan Harimau Malaya menewaskan Garuda dengan meraih pingat emas di Sukan SEA Indonesia malam tadi.

Apa yang aku nak ceritakan dekat sini adalah dalam kemeriahan kita menjuarai pingat emas malam tadi.. ada pulak orang nak cuti umum hari ini.. korang tak percaya.. korang tengok keyword dekat bawah ni.

PM Istihar Cuti UMUM

Keywords terpanjang sepanjang zaman

kuala lumpur, 21 nov (bernama) -- perdana menteri datuk seri najib tun razak mengisytiharkan selasa ini, 22 nov sebagai cuti umum untuk meraikan kemenangan pasukan bola sepak malaysia menewaskan indonesia pada perlawanan akhir bola sepak 26th sea games.

Cepat mengaku siapa yang cari keyword panjang macam ni dekat blog aku.. hehehe.. apa yang aku tahu semalam yang nak cuti umum cuma bean moreno je.. hahaha.. baik kau mengaku bro.. ko ke yang taip keyword sepanjang ni.. hehehe.

bean moreno

Bukti dah ada ni.. hahaha..

Sapa yang tak tengok lagi saat-saat cemas malam tadi masa tendangan penalti.. korang boleh layan dekat bawah ni yang aku ambil dari youtube.

Nota Pesanan : Jangan percaya dengan tajuk tu ye.. tu semua hanya keywords panas untuk hari ni je… :-)  TAHNIAH HARIMAU MALAYA

Ulasan

  1. haha aku plak yang kena...tapi serius ngantuk gila ni takde mood nak kerja tambah pulak nepal ni cari hal dengan aku pagi2

    BalasPadam
  2. @Bean Moreno : hahaha.. kalau bukan kau yg cari sapa lagikan.. hehehe.. ko luku je kepala nepal tu.. hehehe

    BalasPadam
  3. http://wanwidget.com/
    serius panjang giler keyword dia, hehe

    BalasPadam
  4. Ni kalau malaysia menang ngan syria malam nie ... dan menang ngan bahrain ahad...declare public holiday pun okey gak kan....hahahaha

    BalasPadam
  5. Kalau declare public holiday lagi bro.. aku yg untung nampaknya claim OT lagilah aku.. hehehe

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak