GIVEAWAY FROM WWW.KAKINAKL.COM

 

Salam semua,

Dalam keadaan kekurangan idea untuk update blog ni.. apa kata masa-masa yang ada ni jangan kita sia-siakan.. so apa lagi sebagai tanda sokongan ni, aku pon joinlah Giveaway dari Ketua Geng Talibarut ni.. hehehe.

GA From Kakinakl

GIVEAWAY FROM WWW.KAKINAKL.COM

Susah ke nak join Giveaway ni… emmm tak susah mana pun.. apa yang korang kena buat cuma bagi 3 sebab kenapa korang suka baca blog Kak ina ni.. senang bukan.

Macam aku ni antara sebab-sebab yang aku suka baca blog kak ina ni adalah part Resepi Masakan beliau.. nak dikatakan setiap bulan ada je resepi-resepi baru yang akan dikongsikan dengan pembaca blog beliau… part ni yang aku suka.. bolehlah aku belajar masak sikit-sikit.. hehehe.

Selain dari tu.. kak ina ni boleh dikategorikan sebagai RAJA EVENT.. hehehe kenapa aku cakap macam tu.. nak dikatakan mana sahaja ada event anjuran nuffnang mesti dia ada.. paling dia buzy sekali pon dia mesti antar wakil.. korang tak caya.. ni buktinya.. baca dekat sini.

Tak cukup dengan itu.. kak ina ni pun rajin gi Jalan-jalan cari makan..  so setiap kali lepas dia gi sesuatu kedai makan tu..pastinya dia akan buat review atau ulasan.. jadi kita sebagai pembaca ni.. kalau tengok menu masakan menarik dekat kedai tu.. pastinya teringin nak pegi jugakan… betul tak?

So aku dah bagi lebih kurang 3 alasan aku kenapa aku suka datang & baca blog kak ina ni.. jadi korang pulak bagaimana.. cecita.. cecita sikit..

Ohh.. sebelum terlupa GIVEAWAY FROM WWW.KAKINAKL.COM di taja oleh http://hazmanfadzil.com, http://yanayassin.blogspot.com dan http://www.ciklaili.com.

P/S : Jangan lupa ye korang yang ada blog ni join sama..

Ulasan

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak