Tablet Ajaib Dari Samsung | Samsung Galaxy Tab 8.9

 

48 HOURS SPONSERED POST. PLEASE SCROLL DOWN FOR LATEST ENTRY

Salam semua,

Adakah anda perasan pada hari ni terdapat begitu banyak sekali tablet dipasaran.. dari segi saiz yang kecil sampailah ke yang besar. Terdapat juga beberapa tablet yang mempunyai access Wi-Fi percuma. Sampaikan anda sendiri yang nak memilih tablet mana yang sesuai menjadi pening dibuatnya.

Percaya tak kalau saya katakan zaman ini kita sukar untuk dipisahkan dengan perkhidmatan seperti e-mail, mesej, laman web dan kekadang memerlukan tempat untuk menyimpan  aplikasi seperti permainan games dan juga aplikasi yang memerlukan capaian bila-bila masa dan dimana-mana sahaja.

Tidak cukup dengan sekadar tablet sahaja.. kita juga memerlukan satu capaian rangkain yang mampu memberikan perkhidmatan komunikasi dimana-mana sahaja secara konsisten.

Jadi apakah tablet yang paling sesuai dengan anda?

Ya betul…. jawapannya adalah SAMSUNG GALAXY TAB 8.9

image image

Samsung Galaxy Tab 8.9

Samsung Galaxy Tab ™ 8.9  adalah tablet yang paling sesuai dengan saiz yang sangat ideal.

· Ianya mampu menyimpan fail kerja, permainan, muzik, e-mel, dan banyak lagi di dalam satu tablet yang ringkas, nipis, ringan dan pantas berbanding dengan tablet lain sebelum ini.

· Di gabungkan pula  dengan pelan Celcom maka ia akan menjadi lebih terbaik! kerana anda akan mendapat:

  • Satu tablet yang sesuai dengan sambungan rangkaian  yang  terbaik  dan liputan (coverage) yang paling meluas di negara ini!
  • Menjadikan video streaming begitu lancar  dan pastinya anda akan mendapat pengalaman luas melayari laman web di tablet jenama  baru ini, yang semestinya  telah disokong oleh rangkaian yang terbaik di Malaysia
  • Ianya juga menjadikan lebih banyak penjimatan dengan tawaran terbaik dari pelan-pelan yang sesuai dengan keperluan anda.

Antara ciri-ciri utama tablet jenama baru ini adalah seperti berikut:

- Android 3.1 (Honeycomb)

- 8.9” touch screen display

- 1.5GHz dual-core processor

- 2MP front camera, 3MP rear camera

- Thinner (8.6mm)

- Lighter (453g)

- 16GB internal memory

- Supports Wi-Fi and 3G

image

Jadi apa tunggu lagi dapatkan hari ini Samsung Galaxy Tab 8.9 baru dengan rangkaian yang terbaik dan pakej yang paling berpatutan, daripada serendah RM1,288 (RRP:RM1, 699).

image

• Padankannya hari ini dengan pelan terbaik Celcom Broadband pilihan anda:

image

Mengapa Samsung Galaxy Tab 8.9 menjadi lebih baik apabila anda dapatkannya dari Celcom?

  • Celcom  merupakan pembekal telekomunikasi yang paling terkenal yang telah memenangi pelbagai anugerah seperti Frost & Sullivan’s Mobile Broadband Provider selama 2 tahun berturut-turut.
  • Celcom Broadband mempunyai liputan rangkaian yang paling meluas di mana-mana tempat di Malaysia tidak kira di dalam & luar bangunan dan di setiap langkah.
  • Celcom Broadband menawarkan kualiti rangkaian yang terbaik, pengalaman melayari laman web dan video streaming dengan sambungan yang stabil.

Samsung Galaxy Tab yang mana menjadi pilihan anda sekarang?

Mana-mana yang paling sesuai dengan keperluan dan gaya hidup anda, Celcom tetap ada segalanya!

Di samping Samsung Galaxy Tab 8.9 yang terbaru di atas, terdapat juga Samsung Galaxy Tab (7") dari serendah RM668 dan Samsung Galaxy Tab 10.1 dari serendah RM1,468.

image

Samsung Galaxy Tab 7

image

Samsung Galaxy Tab 10.1

Jadi untuk mengetahui maklumat lebih lanjut, jangan lupa layari web site www.celcom.com.my/smartphones bagi mengetahui keseluruhan tentang Samsung Galaxy Tab pilihan anda!

Ulasan

  1. bro, hadiahkan aku satu tablet 8.9 nih.. heheheh

    BalasPadam
  2. @kid : insyaallah boleh.. Tp tunggu aku jg Ceo samsung.. He2

    BalasPadam
  3. celcom sponsor ke ni? xyah la ambek celcom broadband. user dah meraung dengan kelembapan tahap dewa dia. btw, aku minat lagi tab 7+. boleh voice call.

    BalasPadam
  4. kalau le dapat sebiji ok juga benda alah ni

    BalasPadam
  5. saya ni dalam dilema..nak amik 7+ ker 8.9...ada org suggest amik 7+..ada yg suggest 8.9..nak 2-2 sekali x mampu..hahaha...kalau sy nak 7+ mgkin sebab nya android 3.2 and memory leh tambah2..kalau 8.9 android 3.1..n mmory x leh tambah..fuuuhhh!!..berpeluh2 nak pk neh....

    BalasPadam
  6. Ada tutorial utk explore tab 8.9?

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak