Tugas-Tugas Baru Sebagai Seorang Daddy

Salam semua,

Sebelum ni.. kalau ada baby baru lahir je.. memang confirm aku tak berani nak pegang atau angkat.. tak kiralah nak riba ke atau macam mana.. tapi alhamdulillah sejak ada anak sendiri ni.. perasan berani tu datang sendiri.. Buktinya!

 Myvitrd - Harraz 1

inilah buktinya sekarang daddy dah berani angkat Harraz.. anak sendiri beranilah.. anak orang lain masih takut-takut..

 Myvitrd - Harraz 2 Myvitrd - Harraz 3

Dan ini pula ada tugas baru sebagai seorang daddy.. selain bangun malam bagi susu yang dah diperah oleh mamanya.. tugas terbaru aku adalah.. menukar lampin baby.. mula-mula aku tengok je nurse buat dekat hospital masa anak aku baru lahir.. lepas tu sampai dekat umah mertua aku dah start belajar buat sendiri..

Myvitrd - Harraz 4

Rupanya bukan susah sangat pon.. suma kena ada skill je.. hehehe.. pengalaman manis adalah kena kencing semasa tukar pampes dan kena berak.. selamat sempat mengelak.. kalau tak confirm kena dekat muka.. hehehe

Myvitrd - Harraz 5

Bab-bab menidurkan anak diatas riba pon aku dah pandai..

 Myvitrd Family

Satu-satunya foto kami bertiga yang ada.. kalau sebelum ni.. selalu gambar kami berdua je menjadi penutup setiap entri.. tapi kali ni.. penutup entri akan dihiasai dengan kami bertiga.

Bila berjauhan ni … terasa rindu lain macamlah..

Bujang 4 hari sebelum sambung cuti semula.. korang jangan jelous ye.. kalau ada 360 hari cuti aku.. confirm aku akan ambil semuanya.. hehehe

Ulasan

  1. awal2 mcm tu la...tak lama lg teror la jaga baby tu....congrate ye :)

    BalasPadam
  2. cayalah.... daddy cool jee....good job la bro...

    BalasPadam
  3. hehe dah pandai ekk buat semua tue...hihi lawak plak tgk gaya menukarkan lampin tue

    BalasPadam
  4. happy family..:)..bab kena kencing dan berak tu takleh elak kalau lambat2 pakaikan pampers..hehe

    BalasPadam
  5. tahniah bro, lama tak jumpa sampai dah kawen dan beranak pinak yea...saya doakan bahagia dah diberkati Allah selamanya...

    BalasPadam
  6. @JMR : insyallah.. amin

    @Cik panadol : tq2.. baru belajar2.. hehehe

    @GadisSemasa : Tq2..

    @Hazman : tq bro.. pengalaman baru ni semua.. hehehe

    @Misz_eyza : hehehe.. sebenarnya banyak lagi gaya.. tapi tak boleh tunjuk sini.. buat malu je.. hehehe

    BalasPadam
  7. @Prettywitter : tulah rasanya baby ni memang kalau open semua.. memang nak je dia terus kencing dengan berak.. hehehe

    @Iron-ejan : wah member lama dtg berkunjung.. apa cerita sekarang ni.. dah kawin ke? hehehe

    BalasPadam
  8. wah,papa mithali....bertuah isteri bro...

    BalasPadam
  9. @Eyriqazz : amin... apa kurangnya dengan.. papa eyriqazz.. mithali jugakan... hehehe

    BalasPadam
  10. steady lah daddy!! memang perasaan berani secara semula jadi kita pegang darah daging kita... sama macam aku dulu, bro.. hehehehe

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak