Eh! Betul Ke Aku Menang Ni?

 

Salam semua,

Tuah ayam nampak dikaki tuah manusia siapa yang tahu.. begitulah juga dengan aku ni.. siapa sangka dengan tangan keramat anak bongsu kak ina ni (imran) telah memberikan kemenangan kepada aku dalam Giveaway ajuran Kak Ina baru-baru ni.

myvitrd menang giveaway

Terima kasih kak ina… terima kasih imran.. syukur rezeki untuk anak bini ni.. sebenarnya bukan aku sorang je yang menang.. ramai lagi.. nak tahu keputusan Giveaway Kak Ina boleh check di Sini.

BERITA TERGEMPAR! : Blogger Mat Tiger dipeluk Artis MasterChef.. Opsss nak tahu cerita tengok Sini

Ulasan

  1. @zuriey : alhamdulillah syukur

    @Malarang : rezeki kt sygku

    BalasPadam
  2. rezeki anak dan tahun baru tu..alhamdulillah..:)

    BalasPadam
  3. @Prettywrite : tulah alhamdulillah

    @Sabree hussin : Dapat Hadiah sedikit Duit untuk beli pampes anak.. syukur.. hehehe

    BalasPadam
  4. wah tahniah tahniah...rezki di tahun baru tue.

    BalasPadam
  5. tahniah bro, apa kata join giveaway kat blog sharinginfoz pula

    BalasPadam
  6. hik3...ko rasuah anak kak ina kl ekks?kih3..

    BalasPadam
  7. syukur rezeki untuk anak bini ni.. sebenarnya bukan aku sorang je yang menang.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak