Menanti Kehadiran Orang Baru

Salam semua,

Tak sabar rasanya menanti kehadiran orang baru di rumah ni.. Kalau sebelum ni kami duduk berdua je.. Insyaallah kalau tidak ada apa-apa tak lama lagi kami akan tinggal bertiga.




Sebenarnya baru je aku siapkan tempat tidur Myvitrd Junior tadi.. Sebelum ni katil baby yang baru dibeli tahun lepas kami letakkan diluar.. So kebetulan malam ni aku takda koje.. Aku adjustlah katil baby tu masuk ke dalam bilik.. Alhamdullilah aku berjaya bawa masuk tadi sorang2 walaupun rasa mcm nak patah kot pinggang aku tadi.. Hehe.

Untuk sementara aku letak kedudukan macam tulahkan.. Nanti kalau mem besar balik dia nak ubah aku ubahlah balik ikut cita rasa mem besar nanti.. Hehe.

Lepas ni ingat nak cari stroller dengan car seat pulak.. Korang yang pengalaman ni.. Ada apa jenis car seat atau stroller yang korang boleh cadangkan untuk sku beli tak? .. Kalau ada korang tinggallah komen ye..

Oklah aku rasa pinggang aku sakit sikit.. Aku nak rehat dulu... Cau ci cau.... Wasalam.

Published with Blogger-droid v2.0.3

Ulasan

  1. Semoga dipermudahkan kelahirannya. Insyaallah..

    BalasPadam
  2. Fuyoo dah siap tu,tp knp tak pasangkan cadar semua siap2...tq dah mskkn dlm bilik..

    BalasPadam
  3. Lelaki mesti kuat angkat sorang2.. mem besar xleh tolong lagi. he he..

    Kalau nak beli stroller biar myvitrd junior yg pilih... Masa nak beli tue, try letak dia... yg dia takmau akan suruh dukung.. Yang dia nak, dia akan nak duduk sampai takmau org angkat.. camtu laa masa aku beli kat anak aku dulu..

    panjang plak komen aku kali nie...

    BalasPadam
  4. @deru ombak : alhamdulillah bby dah lahir.. Tunggu nak bawa balik umah sendiri je.

    @ malarang : alamak lupa pasanglah syg.. Hehe.. Tunggu mem besar yg pasangkn.. Hehe

    BalasPadam
  5. @ fazrol : tq bro bagi idea.. Tak terfikir pulak aku cara mcm tu ye.. Tq bro boleh cuba nanti ni..

    BalasPadam
  6. wah ! mesti meriah ni nanti...bestnye :))

    BalasPadam
  7. @Hani Syahani : insyallah mudah2an

    BalasPadam
  8. jeles akak tengok syahdunya sayang suami pd isteri n bakal baby... akak dulu sorang2 je buat sbb sorang kat selatan sorang kat utara,.. pandai2 ko lah nak keluar nak, nak tdo mana.. sedey tau...

    BalasPadam
  9. dah bertiga makin meriahlah nanti rumah tu..:)

    BalasPadam
  10. gini ropanya ayah yg ditinggalkan ibu dan anak yg baru dilahirkan.. hehehe tetiba teringat pasal hubby masa anak 1st aku berpantang kat kampung..

    BalasPadam
  11. sweetcherry bro. Harga ok, qualiti ok.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak