Syoknya Tidur

 

Salam semua,

Semalam sehari takda entri mood kelaut je.. hehehe.. almaklum jelah kepala asik fikir nak sambung cuti jekan.. esok 1hb aku yang koje dekat KL ni pastinya dapat cuti umum.. haaa.. korang takkan buat-buat tak tahu esok cuti apakan.. esok cuti hari wilayah untuk Kuala Lumpur, Labuan dan juga Putrajaya.. so semua yang koje dekat kawasan wilayah ni pastinya esok akan bercuti.

Macam aku pastinya cuti aku kali ini akan disambung sampai 2 minggu.. hahaha.. jangan jelous ye.. cuti pun dah approve.. so bolehlah aku sambung cuti-cuti malaysia dekat Penang start esok.

Bukan apa aku cuti lama ni sebab cik malarang nak ambil exam untuk PJJ dia dekat USM so.. kenalah aku antar dia gi exam nanti yang mana kebanyakkannya waktu exam tu sampai jam 10 malam.. bukan dia tak boleh nak drive sendiri.. tapi aku je yang risau.. sayang binikan.. hehehe

Si comel tidur

Muhammad Harraz Fahim kini berusia 55 hari

Ibu dengan ayah mertua pastinya dah rindu dekat cucu dia orang ni.. dah dekat 2 minggu kan tak jumpa.. sejak ada cucu ni.. rindu dekat menantu dah takda kot.. hehehe.

Si comel ni pon dah mula serasi dekat umah kami.. kalau sebelum ni susah nak tidur malam.. so sekarang ni sejak balik dari Johor tengok jadual tidur si comel ni pun dah mula tertatur.

Harap-harapnya balik penang ni .. senanglah nanti si comel ni nak tidur malam.. kalau tak nampaknya 2 minggu lagilah ibu dengan ayah mertua aku kena kacau tidurnya dengar si comel ni menjerit.. hehehe.

Ulasan

  1. selamat bercuti awk sekeluarga...dan selamat berexam utk cik malarang...

    p/s: dah cuti pjg tue lajak la mai aloq staq hihi...

    BalasPadam
  2. semoga berjaya dalam peperiksaan...!~

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak