Wajah Blogger Riak Setahun

 

Salam semua,

Tengah-tengah layan online tetiba dapat mesej dari Mat Tiger..

“Ada beli nst? muka surat 16 pasal apa?”

Tu antara mesej yang dia hantar dekat aku tadi… apa lagi teruslah aku gi cari muka NST ari ni.. tengok2 takda apa-apa pon.. banyak kes mahmamah je dengan kes pembunuhan… so aku selak lagi kot2 ada page 16 lagi dalam paper NST ni.. sekali aku jumpa memang ada dalam ruangan “STREETS YOUR EVENT” Page 16… hampeh.. rupanya muka mamat ni.. dengan mamat ni.. yang ada dalam paper NST ni..

eyriqazz dan teratakarmo

Korang tak percaya ye?.. memang jangan percayalah.. sebab kalau korang percaya mesti mamat-mamat ni akan riak setahun… hahaha..

Ulasan

  1. hahaha..hensemla mamat yang paling kiri tu...keh3..aku pun x jumpa lagi nst ni,tauni pun adik aku yang kasitau

    BalasPadam
  2. @kid : entah aku pon dok kenallah.. hahaha

    @Eyriqazz : jgn risau bro.. wife hang cakap tadi dia dah ambilkan sekeping dekat sekolah tadi.. hehehe

    BalasPadam
  3. Assalam..
    Dasyat tu kalau riak setahun..hehe..

    BalasPadam
  4. Bro gua taklah seriak Sarjan Misai tuhh..tengok Misai jer dah tahu sekurang-kurangnya 5 tahun riak..wakakakaka

    BalasPadam
  5. patut pun tadi eyriqazz ada cari nst

    BalasPadam
  6. hahaha dasat tue riak sampai setahun...xpa dua2 kan blogger glamer...(^_^)

    BalasPadam
  7. Recently, I considered giving a face lift to my blogsite on blogger.com but faced the challenge of crossed spanner and screw driver appearing on the published page. Tips on how to remove this would be appreciated.

    BalasPadam
  8. Is there something on him that is bothering him? Are you sure he doesn't have fleas? If you've just put a dose of flea medication on him, sometimes it causes an odd tickling sensation. It isn't painful, but feels "funny". Any exposure to something toxic? Maybe your vet could try a short course of valium to help him relax and see if this helps. If you can't find a reason for this, then he might be epileptic, and will need anti seizure medication to control the seizures.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak