Fungsi Threaded Comments Buat Aku Rajin Membalas Komen Sekarang

 

Salam semua,

Ni semua gara-gara eyriqazz punya pasallah ni.. mana tidaknya pagi tadi aku baca entry yang dia tulis, sekali aku nak komen.. aku tengok pasal apa ruangan komen dia ada fungsi “Reply” disetiap komen.. lebih kurang macam blogger yang pakai platform Wordpress.

Threaded Comments

So apa lagi benda baru ni aku cubalah google.. sekali aku jumpalah beberapa blogger yang buat tutorial pasal “Threaded Comments” ni.. sekali aku cuba tak berjaya… maksudnya GAGAL..

Dalam pada masa yang sama aku tanya juga dengan Mat Tiger macam mana dia setting blog dia sampai keluar fungsi reply tu.. Tak lama tadi dia dah pecahkan lubang sapa yang ajar dia untuk keluarkan fungsi reply tu… Thank You Mat Tiger pecahkan lobang.. hehehe

Threaded Comments 1

Nilah bukti yang aku dah berjaya buat.. lepas ni insyallah setiap komen yang korang tinggalkan diblog ni akan aku jawab ye..

Korang yang masih tak tahu dan nak mencuba keluarkan fungsi reply tu.. korang boleh terjah di blog Makcik ni.. hehehe

Ulasan

  1. makcik?kecik hati anastasyea yang comel tu..hik3..

    BalasPadam
  2. hihi...best je rse bile ade komen reply ni kan.. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. memang best sebab boleh jadi macam chat pulak.. hehehe

      Padam
  3. terbaik laa.. boleh cancel aku punya intense debate..

    BalasPadam
    Balasan
    1. syok wo pakai mcm ni.. dah mcm worpress pun ada.. hehe

      Padam
  4. bagus gak fungsi macam tu boleh sambung2 cakap

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul bro.. kekadang ada yg tanya senang sikit nak jawab

      Padam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak