Semakin Hari Semakin Berat

 

Salam semua,

Bermula minggu ni.. Harraz dah start bertukar pampers dari saiz S kepada saiz M.. dan kebetulan pack testing yang aku beli dekat Carrefour minggu lepas pun dia pakai ok.. dan kebetulan expo motherhood dekat KLCC hujung minggu lepas aku jadikan lokasi untuk borong pampers..

Muhammad Harraz Fahim - Myvitrd

Selesanya tidurku dengan pampers yang baru…

Bila berat dah bertambah maka saiz pampers yang nak dipakai pun kenalah tukar untuk keselesaan betul tak.. cuba korang yang sekarang berat 80kg pakai seluar dalam yang saiz s boleh ke? memang boleh tapi memang tak tutup apalahkan.. hahaha.

Drypers 1 - Motherhood

Kalau dulu kami keluar shopping semua barang yang dibeli biasanya untuk aku dengan cik malarang.. tapi kali ni keluar shopping.. 100% barang yang dibawa pulang semua untuk si comel.. :-)

goodies - Motherhood

Paling cik malarang suka pergi expo ni adalah dapat banyak goodies.. korang tengok dekat atas tu semua dapat free atas kerajinan isteriku gi ronda semua kedai.. hehehe

Drypers 2 - Motherhood

Rasanya cukuplah kot stok untuk 2 bulan pampers si comel ni.. beli Drypers 3 paket dapat free t-shirt 3 helai untuk baby..

Mengikut pengalaman korang untuk sebulan berapa banyak anak korang guna pampers ni ye? ingat lepas ni nak cari lagi pampers jenama Whoopee tu.. sebab harga murah RM20 sahaja dan tengok dalam 2 ke 3 hari ni takda masalah ruam pada punggung si comel tu.. rasanya kira serasilah tu kot.

Nota : sayangilah keluarga anda.. jangan bagi sidia bersedih & merajuk ye..

Ulasan

  1. ehehe baby harraz dah naik berat ekkk...itu tanda dia makin sihat dijaga kedua2 mak ayah dia... =)

    BalasPadam
  2. baby memang cepat membesar, tengok-tengok dah boleh jalan dah.

    BalasPadam
  3. ye lah kan.tak kan makin ringan plak

    BalasPadam
  4. byknya pampers dia... pakai cd la bro, jimat :-)

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak