Bank Rakyat Umum Dividen 2011 | Pakcik Hampir Kaya

 

Salam semua,

Alhamdulillah rezeki bertambah lagi.. baru je aku baca berita tadi yang mengatakan Bank Rakyat dah umumkan Dividen kepada semua pemegang saham beliau..

Nak tahu berapa Dividen tahun ni? 20 Peratus beb… Alhamdulillah.. Syukur..

Dividen-Saham-Bank-Rakyat

“Akhirnya Aku Memiliki Saham Bank Rakyat”

Walaupun saham aku taklah berjuta-juta dalam Bank rakyat tu.. tapi dapat juga aku merasa sikit sebagai pemegang saham yang kerdil ni…hehehe

Kepada yang dapat banyak keuntungan tu.. berjimat-jimatlah ye.. gunakan hasil keuntungan tu sebaiknya..

Berita lanjut boleh baca di BERNAMA

Ulasan

  1. wah beruntungnya sapa ada saham...yg penah buat loan dgn bank rakyat xdpt ker hihi...

    BalasPadam
  2. seronok betul especially yang dapat untuk kali pertama

    BalasPadam
  3. Rasa rugi bila ada cuma rm500 jaa...
    Tapi ok laa..
    Dapat gak dari tak dapat kan?

    BalasPadam
    Balasan
    1. saya pun ada 500 jer...okla tu dari takde kan

      Padam
    2. takpe.. janji adakan.. saya pun ada 500 juga je.. hehehe

      Padam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak