Kenapa Tak Buat Panggilan Lagi.. Cepat Dail Sekarang!

 

"Artikal tajaan selama 24 jam. Scroll ke bawah untuk artikal terkini" 

Salam semua,

Bila korang baca surat khabar ada perasan tak satu kod QR muncul pada helaian surat khabar tu baru-baru ni? Rasa-rasanya apa yang ada tersembunyi di sebalik kod QR tu ye?

Bila korang scan kod QR tu pulak, korang akan dapati ada 3 video yang menunjukkan kemungkinan kenapa seorang anak dara tengah marah sangat dengan teman lelaki dia.

 
xpax ada segalanya
 
 
Anak dara dalam video tu tidak pasti sama ada teman lelakinya benar-benar tidak menipu pada dirinya, manakala seorang lelaki dalam video tu hairan kenapa anak dara tu marah dengan dia. Sudah tentu, ini adalah terbuka kepada spekulasi tentang video baru ini yang mendedahkan bahawa anak dara tu nampaknya 'menangkap' teman lelakinya waktu beliau dengan gadis lain! Anak dara itu marah tetapi tidak pasti, budak lelaki itu pulak hairan dan keliru ... apa yang akan berlaku sebenarnya?

Nak tahu apa yang berlaku semua jawapan dalam kod QR dekat bawah ni.

qrcode
Yang guna Smartphone tu.. Jangan segan-segan Scan kod QR ni

Sebenarnya kehidupan seharian kita memang tidak lari dari perasaan syak wasangka dan sangka buruk terhadap pasangan kita masing-masing.. untuk itu adalah baiknya kerap-kerapkanlah berhubungan dengan pasangan kita setiap masa.. buatlah panggilan sekerap mungkin.. kalau rasa-rasa ada perasaan semacam je.. cepat-cepat buat panggilan.. sekurang-kurangnya dapat mengelakkan dari sifat salah faham & salah anggap ni.

Video diatas boleh dijadikan panduan dan pengajaran buat kita semua.. yang mana jangan putus-putus membuat panggilan kepada yang tersayang.. jangan jadikan panggilan yang sebelumnya sebagai panggilan terakhir anda…

Sebagai penghargaan dan nilai membuat panggilan telefon, maka 31hb Mac telah dipilih sebagai "Make That Call Day". Ianya merupakan satu hari khas untuk menghargai orang yang istimewa dalam hidup kita dan ini boleh dicapai dengan satu panggilan telefon mudah untuk memberitahu mereka betapa istimewa mereka! ATAU mungkin menelefon seseorang yang istimewa, yang mana anda sentiasa malu untuk menelefonnya sebelum ini? Ini adalah hari khas yang mana mungkin hari itu akan mengubah hidup anda!

INGAT! 31hb Mac nanti (sabtu).. Jangan lupa buat panggilan kepada yang tersayang.. Paling tidak buatlah panggilan bertanya khabar kepada keluarga anda di kampung terutama Ibu & Bapa anda nanti.

Ulasan

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak