My Pinky Moments

 

Salam semua,

Dah hujung-hujung baru nak join, apalah pemilik blog ni.. hehehe.. takpelah.. sekurang-kurangnya aku cuba juga join contest rakan kita ni.

Macam biasa siapa tak kenal dengan Eyriqazz.com nikan orang yang selalu bermurah hati membahagi-bahagikan hasil blogging beliau kepada rakan-rakan blogger melalui contest & giveaway.. sebab tu semakin hari semakin murah rezeki dia.. pendek kata.. bulan-bulan masyuk je… Alhamdulillah tu namanya rezekikan..

mypinkymomentsbanner

My Pinky Moments Contest

Okeylah cerita banyak tak guna.. dekat sini aku pertaruhkan 2 gambar semasa majlis kawin adik ipar aku 2 minggu yang lalu.. abaikan yang pakai baju warna putih tu ye.. fokus pada yang pakai baju pink je.. hehehe

Pengantin Pink2

Pengantin Pink-Pink

Pengantin Pink   Pengantin pink ni kalau tak silap aku tengah berhoneymoon di Pulau Langkawi.. :-)

** Kalau ada rezeki menang aku nak hadiahkan hadiah kemenangan tu kepada pengantin pink ni.. hehehe

" Contest ini dianjurkan oleh Eyriqazz.Com danMadammondoq.com ditaja bersamaHazmanFadzil.Com , Alyzafisol.com , Blogr.my , Sharidawati.blogspot.com , Enveeus.Com dan Syokkahwin.Com"

Ulasan

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak