Selamat Mengambil Keputusan SPM Adikku

 

Salam semua,

Semak-keputusan-spm-2012

Pastinya ramai pelajar lepasan SPM dan juga ibu bapa yang berdebar-debar pagi ini untuk mengambil keputusan SPM mereka.. mana tidaknya kurang dari 1 jam lagi keputusan SPM 2011 akan dikeluarkan di semua sekolah menengah seluruh Malaysia.

Tak terkecuali juga adik perempuan aku yang dekat kampung tu akan mengetahui keputusan beliau juga pagi ni.. hehehe.. Good luck ye “Donut” (abaikan nama adik aku tu… hehehe)

Keputusan SPM 2011 juga boleh disemak melalui sistem pesanan ringkas mySMS dengan mengikut arahan seperti dibawah ni..

Semak Keputusan SPM melalui SMS

Taip SMS jarak nombor kad pengenalan jarak no angka giliran dan hantar ke 15888.. sistem pesanan ringkas ni akan mula diaktifkan pada 21hb Mac 2012 bermula pada  jam 10.00 pagi.

Nota : Tak sabar menanti keputusan SPM adik aku dekat kampung ni… sebab kalau beliau berjaya mendapat 5A mak dah janjikan hadiah menarik untuk adik aku ni.. hehehe.. semoga adik aku dapat menerima keputusan SPM hari ini dengan hati yang tenang dan terbuka..

Ulasan

  1. semoga berjaya yer donut...hehe kalau dpt result terbaik jgn lupa claim hadiah dari myvitrd sbb dia byk dpt duit dari nuffnang... (~_~)

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak