Zombies Bakal Menyerang Malaysia!

Salam pembaca semua,

Korang pernah jumpa Zombies tak sebelum ni... ala yang macam cerita movie tu... Zombies yang makan orang tu.. dah tu orang yang dia makan tu pun akan jadi zombies juga..

Yang ni Zombies Kampung Pisang


Kalau korang tak pernah jumpa lagi.. korang nak jumpa tak?.. hahaha

Mesti korang kata tak nak jumpakan.. tapi kali ini korang boleh jumpa Zombies yang baik.. yang mana Zombies ni tak makan orang.. dia cuma menghiburkan orang je..










Nilah wajah-wajah zombies yang akan serang malaysia nanti... amacam takut tak?

Dah dengar lagu dalam video dekat atas tu.. tulah dia lagu "Zombies" dari band The Cranberries.. kalau korang nak tahu band ni akan datang ke Malaysia tidak lama.. jadi apa lagi peluang korang untuk menyaksikan Zombies-Zombies ni beraksi diatas pentas..

Percaya atau tidak band ini telah menjual lebih dari 15 juta album di Amerika sahaja!.. perrrggg memang hebat band ni.

Apa tunggu lagi jom kita gi serang Zombies ni di Stadium Negara, Kuala Lumpur pada 4 April 2012... sudah pastinya lebih dari 8000 penonton akan datang nanti.. Sebelum tu kalau nak pergi kenalah beli Tiket Dulu..

Untuk pelanggan Celcom, korang layak untuk mendapatkan diskaun sebanyak 20% diatas tiket tersebut untuk mana-mana tempat duduk sehingga 31 Mac 2012 (terhad untuk 4 tiket setiap pelanggan)



Tiket Promosi 20%


Selain dari itu korang boleh mendapatkan tiket dari Zon Blue! dengan Mendail *2299009, dengar coretan lagu dan kemudian tekan 1 untuk memulakan nyanyian. korang juga boleh mendapatkan DUA tiket zon Blue PERCUMA jika nyanyian korang ROCKS...

Alternatif lain, korang boleh melanggan Facebook dan Twitter melalui SMS, kemudia follow The Cranberries di Facebook & Twitter untuk peluang mendapatkan DUA tiket zon PERCUMA zon Blue atau CD eksklusif yang ditandatangani.

Untuk Facebook

Taip F  dan hantar ke 32665


Untuk Twitter

Taip T dan hantar ke 29800



Jika korang on The Cube, Subscribe to The Cranberries Call Me Tones dan berpeluang untuk bercuti dan menyaksikan konsert The Cranberries di Paris..




Pastikan jangan lupa ye... jom kita gegar zombies-zombies ni nanti.... sebarang maklumat lanjut boleh terjah di SINI


Ulasan

  1. My xbox lets me play all my other games online but will not let me play online for black opps death match.

    BalasPadam
  2. My console allows me perform all my other video games on the internet but will not let me perform on the internet for black opps dying go with.

    BalasPadam
  3. memang legend sungguh kumpulan cranberries nih

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak