Doa Pagi vs Buah Zuriat Keywords Terpilih Di Blog Ini

 

Salam semua,

Rasanya aku dah kena demam SEO dek gara-gara contest cabaran SEO Eyriqazz vs Denaihati ni.. takpe kita abaikan dulu contest tu sekarang aku nak menyembang pasal keywords terpilih dalam blog ni.

Bila sebut Keywords atau SEO yang layak bercerita adalah Jejaka dari Moscow ni.. bukan aku.. apa yang aku nak sembang dekat sini adalah kalau kena pada keywords yang kita gunakan untuk tajuk entry kita.. memang sangat menguntungkan.

Ini kerana tanpa perlu update entry setiap hari pengunjung akan masuk kedalam blog dengan bantuan keywords yang kita ada sebelum ni.

Nilah rupa Buah Zuriat , sapa yang tak pernah tengok?

Buat masa ini terdapat dua keywords yang sangat membantu dalam penghasillan traffic di blog ni iaitu Doa Pagi dan Buah Zuriat.. kedua-dua keywords tersebut ada pada entri yang pernah aku hasilkan pada tahun 2010.. dan memang tak sangka keywords Doa pagi masih kekal dalam engine carian Google sehingga ke hari ini.(boleh check disini)

Kalaulah keywords Eyriqazz vs Denaihati boleh jadi macam tu kan bagus.. tapi rasanya mungkin itu semua hanya satu angan-angan sebab aku bukan pandai dalam SEO ni.

Oklah aku tak nak meleret-leret dekat sini.. nanti melalut pulak.. ni pun baru nak naikkan mood menulis semula lepas 2 hari bercuti.. wasalam…..

Ulasan

  1. beruntung ada keyword yg boleh membantu.

    camner percutian di CH?

    BalasPadam
    Balasan
    1. tulah masa buat entri tu dulu.. tak penah pun ambil tahu SEO tu apa.. keyword tu apa.. rupanya nilah namanya kuasa SEO kot.. hehehe

      Percutian Cameron Highland memang best.. next entri nanti saya update.. apa pun semua orang happy.. heheeh

      Padam
  2. buah zuriat yer. boleh la bagitau kat abang kita. dia dah lama dah kawen tapi belum ada rezeki.

    BalasPadam
    Balasan
    1. boleh mencubanya.. kita hanya berusaha tuhan yang tentukan.. jangan berhenti berusaha ye.. tak lama lagi nak musim haji boleh kirim dengan orang yang gi mekah untuk beli dekat sana je ada jual.. dekat sini pun ada kena carilah..

      Padam
  3. untung laa ade org still cari entry lepas.. huhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. tulah.. rasanya macam dihargai je bila tuliskan.

      Padam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak