Eyriqazz vs Denaihati Siapa Lagi Handsome

Salam semua,

Eyriqazz vs Denaihati dua nama yang terkenal, mencabar anda untuk contest berbentuk SEO bertajuk Eyriqazz vs Denaihati . Contest ini datangnya dari idea bro Mat Tiger a.k.a Eyriqazz.

Seperti yang kita tahu contest berbentuk SEO memerlukan kajian & teknik-teknik untuk meraih kedudukan teratas didalam engine carian Google.

Secara jujur aku memang tak mahir dalam teknik-teknik SEO ni.. tapi mungkin dengan adanya contest  Eyriqazz vs Denaihati  ni secara tidak langsung aku dapat mempelajari sedikit sebanyak teknik untuk menjadikan entri tu duduk melekat ditangga teratas didalam engine carian google dalam tempoh yang lama.

Contest SEO Eyriqazz vs Denaihati

Kembali kepada tajuk Eyriqazz vs Denaihati ni.. secara jujurnya mungkin aku lagi awal mengenali Eyriqazz dari bro Denaihati.. mungkin kerana sebelum ni aku pernah berjumpa dengan beliau di event-event.. dan bro Denaihati aku belum lagi pernah bertentang mata lagi.. tapi dengan bro denaihati ni rasanya banyak juga dah contest atau bentuk insentif tunai yang aku dah dapat dari blog beliau.. (Terima kasih bro denaihati sebab sentiasa bermurah hati kongsi rezeki)

Apa yang menariknya kedua-dua blogger ni mempunyai aura masing-masing dan kekuatan masing-masing dalam menghasilkan entri-entri yang berkualiti.

Kalau tak percaya korang tengok jelah setiap kali kedua-dua blogger ni buat entri pasti komen yang akan masuk dalam entri tu seperti air hujan yang turun dari langit.. korang ada?

Kenapa boleh jadi begitu? jawapan tu korang kena cari dalam blog mereka berdua ye.. :-)

Bagi aku sapa yang lagi hebat antara Eyriqazz vs Denaihati tidak penting.. apa yang penting macam mana nak jadi seperti mereka berdua.. maksud aku bukan macam mana nak jadikan macam badan mereka (jangan marah ye bro-bro handsome..hehehe).. macam mana nak buat entri berkualiti seperti mereka yang mana menjadi tarikkan pengunjung untuk membaca dan melekat di blog mereka sepanjang masa.

Apa pun kedua-dua blogger ni sama hebat, sama handsome, sama ada misai kecuali janggut mat tiger takda (macam mana rupa eyriqazz kalau berjanggut ye.. hehehe) dan sama-sama masyuk setiap bulan.

Tapi apa yang penting yang aku tengok antara kunci kejayaan mereka berdua adalah suka berkongsi rezeki kepada pembaca mereka.. insyaallah teringin juga jadi macam mereka berdua tu.

Oklah aku dah tak nak bodek banyak sangat blogger ni.. nanti kata aku nak ampu pulak.. hehehe..

Nak uji kekuatan SEO pada entri korang jom serta contest Eyriqazz vs Denaihati ni.. hadiah lumayan menanti pemenang disana..

Apa pun kalah menang adat perlawanan yang penting dapat menambah sedikit ilmu SEO ni pun dah memadai.

Ulasan

  1. gud luck...saya masih mencari tajuk entri nak buat hihi..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bab pilih tajuk tu pun penting juga nak kasi orang baca..hehehe.. jom sama2 sahut cabaran ni..

      Padam
  2. Balasan
    1. belum ramai yang join tunggulah sikit hari lagi kalau otai SEO dah turun memang duduk carta 100 bro.. hehehe

      Padam
  3. gua rasa 2 2 tak hemsem. sebabkan ada abangensem. ekekeke

    BalasPadam
  4. wow..good luck bro.. moga berjaya.. mmg dua2 nama abg ketak. kalah ketak abangensem..hehehe

    BalasPadam
  5. Kempen nie lama kan.... kena manipulasi macam teknik seo la untuk maintain top 5 SERP

    BalasPadam
    Balasan
    1. tu yang berat tu nak maintain top 5 tu.. banyak kena study lagi ni.. hehehe

      Padam
  6. ciktom pn kenal eyriqazz b4 denaihati..tp mmg 2-2 best n blog mantap!

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul2 dua2 blogger tu hebat dan masing2 ada keistimewaan tersendiri

      Padam
  7. thanks bro join...siapa lagi enseM? of course laa abangensem...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hahaha.. semua org doa abangensem handsome tu yang dia terus encem... hehehe

      Padam
  8. dua2 hensom, tp sop lagi hensom lah.. hahahah
    sama cam bro, blom pernah jumpa dgn bro denaihati... :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehehe.. kekalkan kehandsome ye bro... samalah selalu bertegur sapa dalam alam maya je dengan bro denaihati.. tak pernah jumpa lagi

      Padam
  9. Updated – Alhamdulillah, dah ada lebih dari 10 penaja yang beminat menaja contest ini.. So, minimum RM500+ akan diupdatekan sebagai tambahan hadiah..tengah compilekan dulu dan akan diupdatekan later..

    BalasPadam
    Balasan
    1. wah meriah penaja kali ni ye bro.. alhamdulillah.. hope dengan contest ni dapat bejar sedikit sebanyak ilmu SEO ni..

      Padam
  10. Good Luck..

    Saya baru jer join contes ini semalam..

    Harap awak sudi memberi tunjuk ajar kepada saya cara untuk memantapkan SEO.. TQ..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya pun baru nak faham seo ni.. Jom belajar sama2

      Padam
  11. selamat berjaya dalam contest ni

    BalasPadam
  12. uishhhh dah siap ye entry ..all the best ..entry kak sha akan menyusul later..huhuhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Join2 jgn tak join.. Meriahkan sikit contest ni

      Padam
  13. tak faham nak buat camni sbb x pandai seo ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. Buat je satu entry kak ikut tajuk yg mat tiger bagi tu.. Dah tu pastikan entri tu sentiasa berada dalam tangga teratas dlm carian google..

      Padam
    2. nak maintain... sampai lepas raya tu.. wooohoooo

      Padam
    3. tu yang berat sikit sikit tu.. hehehe

      Padam
  14. Balasan
    1. hehehe.. marah abgensem kalau dengar ni.. hehehe

      Padam
  15. Saya join jugak,tapi baru2 lagi tak tahu sangat seo tu mcm mana.nak jugak belajar daripada otai2 :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. good luck ye.. sama-samalah kita belajar ilmu SEO ni...

      Padam
  16. aku tak hensem. tapi aku lebih kacak berbanding mereka berdua. haha..

    BalasPadam
  17. menanti gak..sape leteww lagi hensem..rasanya sape ada janggut macam aku nampak lebih hensem tu..hahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha.. kalau kira janggut aku pun ada ni.. boleh jugalah kategori encem.. hehehe

      Padam
  18. Tahniah bro, saya baru jugak join, sama2 kita usaha untuk menguji tahap SEO masing2. Tahinah sekali lagi..

    BalasPadam
    Balasan
    1. tq.. bro.. sama-sama kita bersaing secara sihat..

      Padam
  19. haah kan..camne la rupa eyriqazz bl berjanggut..kn edit photoshp sket nih..

    BalasPadam
    Balasan
    1. BUat je photoshop bro.. aku kalau mahir dah lama aku kenakan Mat Tiger ni.. hehehe

      Padam
  20. semoga berjaya. saya pun baru je lepas buat satu entri. sekadar meriahkan keadaan

    BalasPadam
  21. Datang dari Cabaran SEO untuk menghangatkan suasana. Semoga berjaya.

    http://sharifdez.blogspot.com/2012/07/eyriqazz-vs-denaihati.html

    BalasPadam
  22. Kedua duanya hensem. Selamat Maju jaya bro :)

    BalasPadam
  23. Makin ramai dah penyertaan dari otai2 rock SEO... semoga berjaya

    BalasPadam
  24. mencabar bro contest ni. memang dua2 blogger ada identiti sendiri. seronok tengok. all the best..

    BalasPadam
  25. Contest SEO Eyriqazz vs Denaihati Blogger Malaysia sudah hampir ke penghujungnya. Hanya berbaki
    10 hari sahaja untuk 10 September 2012. Selamat Maju Jaya PH ucapkan :)

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak