Seketul Buffered Earning Rezeki Hujung Bulan

 

Salam semua,

Sementara menunggu games Euro 2012 antara Jerman vs Italy sempat aku gi jenguk akaun nuffnang aku.. sekali aku tengok wah.. ini sudah baik.. Alhamdulillah rezeki hujung bulan ada lagi.. mana tidaknya tengok-tengok melekat satu lagi BE untuk blog ni dari pengiklan “INTI Local Campaign (Working Adults)”

Be Bulan Jun 2012

Sebenarnya tak sabar nak tunggu 30hb ni.. bukan apa sebab tangan dah gatal nak tekan butang Cash Out.. Alhamdulillah rasanya income berblog untuk bulan ini adalah yang terbanyak sepanjang 3 tahun aku join nuffnang.. Tq Nuffnang sebab pernah bagi advertorials dekat blog ni.. kalau ada lagi sudi-sudilah bagi lagi ye.. hehehe.

 

Sebagai penutup entri pagi ni.. aku tinggalkan dengan serangkap pantun untuk korang jawab..

 

                                               Pakai Troly Angkut Jerami,

                                                         Dahaga Pula Minum Kelapa,

                                               Pasukan Italy Pilihan Kami,

                                                         Anda Pula Pasukan Apa?

Ulasan

  1. rezeki.. aku tetap sokong german! ha ha..

    BalasPadam
  2. yezzaa.... what an another great ITALIAN JOB....

    BalasPadam
  3. TAHNIAH LAA BRO!!!!
    TAHNIAH LAAA ITALY...

    KACHINGGG!!! KACHHINGGG!!!

    BalasPadam
  4. aku pasukan germany. tetap dihati walau kalah...hohohooo

    BalasPadam
  5. seronok betul bila dapat banyak earnings ni

    BalasPadam
  6. perghh..bagusnya...sy baru dpat 1 je.tu pun 5 bulan lepas...

    BalasPadam
  7. tahniah. sekurangnya dapat maa..

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak