Gomen Setengah Bulan Bonus Aku 3 Bulan Bonus

Salam ramadhan semua,

Pasti semua penjawat awam dapat menarik nafas lega lepas pengumuman bonus raya setengah bulan gaji yang akan dibayar pada 9hb Ogos nanti.. sekurang-kurangnya dapatlah sediakan burget untuk persiapan hari raya nanti..

Orang gomen dah confirm-confirm ada bonusnya.. orang koje swasta macam aku ni.. ada bonus juga ke? Korang percaya ke kalau aku cakap bonus aku 3 bulan wei.. hehehe.. jangan percaya ye.. sebab aku punya bonus masih samar-samar lagi samada ada atau tidak.. kalau ada alhamdulillah.. kalau takda alhamdulillah juga.. sebab mungkin ada bonus dari tempat lain yang bakal aku dapat..

Insyallah kalau dapat claim duit nuffnang bulan lepas punya ianya akan jadi bonus raya aku sekeluargalah nanti.. apa pun senyum dulu..

Nuffnang Earning Julai 2 2012

Alhamdulillah hujung bulan boleh cash-out lagi ni.. duit backup lepas raya…

Lepas raya nanti kalau tak betul-betul manage kewangan mau makan maggie + air suam je nanti.. hehehe.. mana tidaknya rata-rata semua pekerja gomen dan swasta macam aku mesti dapat gaji awal sempena hari raya nanti.. dan kalau terlalu alpa dengan shopping sakan mau kehabisan duit lepas rayakan.. so nampaknya perancangan kewangan yang bijak kena ambil dari sekarang ni..

Alhamdulillah selamat aku punya menteri kewangan ni bijak sikit.. gaji masuk je dia nak nasihatkan untuk bayar hutang yang perlu dulu.. ada baki baru shopping..

Apa pun berjimat cermatlah time shopping raya nanti ye… peringatan ni untuk diri aku sendiri juga.. biasalah kekadang ada rezeki lebih ni.. alpha kejab dibuatnya.. hehehe.

Macam mana dengan korang ada bonus raya tak tahun ni? kalau ada jangan lupa ye bagi duit raya lebih sikit dekat si tembam kami tu.. hehehe

Ulasan

  1. Balasan
    1. Sapa yang lagi masyuk tu.. belanja kita nasi arab.. hehehe

      Padam
  2. Duit backup lepas raya tue okey jee.... tapi DUIT CASHOUT UNTUK RAYA - cek empat angka kan....hik3x

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha.. jgnlah kantoikan.. hehehe.. adik hang lagi masyuk BE tak putus2 tu..

      Padam
  3. Balasan
    1. alhamdulillah lepas bayar duit anak pengasuh setiap bulan..

      Padam
  4. InsyAllah adala rezeki anak2 nanti tu betul tak... apapun kita buat kita syukur je..

    Apapun blog ni blog otai ni lama dulu penah buka...

    BalasPadam
  5. salam..

    alhamdulillah, rezeki kot lain, saya pun x de.

    bosannya nak balik umah mak mertua raya nanti mesti kata kat suami, kerja swasta x dapat bonus, rugi penat. geramnya.. gaduh dgn mak mertua lak.hehe

    BalasPadam
  6. tahniah..tiap2 bulan dpt bonus nuffnang :)

    BalasPadam
  7. alhamdulliah ..tahniah yer..sikit ker ..banyak ker..kita terima dengan penuh kesyukuran

    BalasPadam
  8. Tahniah.. Dapat Bonus daripada nuffnang..

    Saya Jemput awak join segmen di blog saya.. Wang Tunai terkumpul berjumlah RM500 untuk dimenangi. Jom Join. ;)

    BalasPadam
  9. syoknyaaa leh cash out nuffnang banyak2...alhamdulillah..rezeki anak2 kan...

    BalasPadam
  10. Timing check out pretty eh? Let me check off the highway until the time was wearing .. hehehe

    BalasPadam
  11. bestnye la boleh cash out byk2 dkt2 nak raye ni!... *jeles* ..hehe
    Tahniahh ;)

    BalasPadam
  12. btol bro..takde rezki rini, esok lusa pasti ada kan..hehe..ok lah tu, at least majikan nuff leh kasi back up..hehehe

    BalasPadam
  13. kalau dapat bonus, nak duit raya!! heh heh

    BalasPadam
  14. Nampaknya Nuffnang ada hasil. Pasti amaunnya bertambah di masa akan datang..

    BalasPadam
  15. peh, dapat 3 bulan. ok apa tu..

    BalasPadam
  16. macam mana nak check akaun nuffnang ye?

    BalasPadam
    Balasan
    1. login je dalam www.nuffnang.com.my dah tu klik pada earnings

      Padam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak