Berbuka Puasa Dengan Pizza Hut

 

Salam ramadhan semua,

Untuk bulan puasa tahun ni pertama kalinya aku dengan cik malarang berbuka dengan  Pizza Hut dan kebetulan untuk bulan puasa ni Pizza Hut ada buat promosi Ramadhan Pizza Hut.

Di sebabkan kedai Pizza Hut ni tak sampai 1km dari rumah aku so aku gi je beli sendiri walaupun boleh je nak order online.

Pizza Hut Buka Puasa 1

Setelah 20 minit aku menunggu di kedai Pizza Hut.. menu yang aku order pun dah siap.. nilah dia menu aku untuk berbuka semalam.. jom kita tengok apa ada dalam ni.

Spegati Pizza Hut Buka Puasa 2

Yang ni cik malarang punya.. Spaghetti Spicy Arabiata – RM11.00

Pizza Hut Buka Puasa 3

Di sebabkan aku kelaparan so aku order 2  regular pizza yang mana kedua-duanya berharga RM36.00

Pizza Hut Buka Puasa 4

Kalau ikutkan potongan ada 12 potong semua.. korang rasa habis tak aku makan dua keping pizza ni.. kalau mamat Raja Makan tu memang confirm habis punya

Pizza Hut Buka Puasa 5

Yang ni adalah Piza Seri Kasturi

Pizza Hut Buka Puasa 6

dan yang ni adalah Piza Hawaiian Chicken

Alhamdulillah kalau korang nak tahu aku sorang je belasan 7 potong dan cik malarang makan 1 potong je.. so bakinya 4 potong lagi aku makan waktu sahur.. so memang dari berbuka sampai sahur memang kami belasah Pizza je.. Alhamdulillah kenyang juga.

Rasa-rasanya petang ni nak berbuka dengan apa pula ye?

Ulasan

  1. tetiba pulak lapar pizza,tp dalam banyak2 menu pizza, kak kena try Chicken Lime Chop dia. memang sedap menjilat jari, saya pun jadi ketagih ngan chicken lime chop pizza hut. memang jauh bezanya dengan restoren lain

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak