Cek Berganda Dari Nuffnang

 

Salam ambang Merdeka semua,

Kurang dari 24 jam dari sekarang seluruh rakyat malaysia akan menyambut Hari Kemerdekaan Yang Ke-55.. sedar tak sedar dah 55 tahun kita merdeka.. harapnya bila dah 55 kali sambutan dibuat, minda rakyat malaysia pun telah lama merdeka dan bukan dijajah lagi.

Kembali kepada Cek Berganda Dari Nuffnang ni.. asik-asik nak cerita pasal dapat cek je.. bosanlah nak baca.. mungkin ada yang cakap macam tu.. :-) tapi takpelah aku suka nak kongsi pengalaman aku dengan nuffnang yang tak berapa suka tu maaflah ye.. :-).

Cek Berganda Dari Nuffnang

Pagi-pagi dalam kereta nak gi keje.. cik malarang dah tanya “abg tadi nampak dekat email ada Payment Advice dari HSBC”.. terus aku senyum sorang-sorang.. dalam hati.. Alhamdulillah rezeki lepas raya ni ada lagi rupanya..

Almaklum jelahkan bulan ni semua orang dapat gaji awal.. so bila gaji awal makanya bulan akan datang mesti rasa lama sangat baru gaji masuk.. so kebetulan dapat email payment advice tu.. dapatlah cover sikit duit dapur kami.. hehehe..

Alhamdulillah setiap bulan berjaya juga aku dapat target untuk cash-out hasil berblogging ni.. walaupun tak selebat Mat Tiger dengan Tokey Unifi ni.. janji lebih dari RM50 terus tekan butang cash-out hujung bulan.. kalau target tak cukup nampaknya duduk menganga jelah.. hahaha.

Apa yang penting bukan aku sorang je yang senyum-senyum pagi ni.. mesti ramai lagi yang dah dapat email payment advice tukan.. hehehe.

** Minggu ni aku nak balik Johor pulak.. baru nak balik beraya rumah emak ayah sendiri.. jom kita balik kampung hujung minggu ni lagi.. nak balik kumpul duit raya Harraz lagi.. hehehe.

*** Sebelum terlupa malam ni jam 11.59 adalah merupakan tarikh tutup untuk contest cabaran SEO Eyriqazz vs Denaihati.. kita tunggu sapa yang akan bergelar raja SEO tahun 2012 ni ye.

**** Kepada yang keluar untuk sambutan ambang Merdeka malam ni.. berhati-hatilah dijalan raya.. dan jagalah batasan pergaulan korang ye.. jauhkan diri dari segala aktiviti MAKSIAT diambang merdeka… jangan nanti cukup bulan keluar pulak anak merdeka.

“Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan Yang Ke-55”

Ulasan

  1. ahhaaaaa... aku kul 4.30am tu dok depan laptop.. kali ni nuffnang dan churp2 kasi cek lepas raya.. yahoooo!!!!!

    BalasPadam
  2. woww..cek berganda gitu yer. syoknya :) kita selalu cashout selepas seratus jer. lama la sket bukan setiap bulan jadinya :p selamat pulang beraya :)

    BalasPadam
  3. wah tahniah-tahniah...rezki murah tue..sentiasa masyuk jer...

    selamat balik beraya di kampung dan selamat mengumpul duit raya yer HARRAZ... (^_^)

    BalasPadam
  4. Wah...berganda², tahniah.

    Saya masih menanti cek nih. Bley cover utk bulan nih. Gaji dpt awal kan.

    BalasPadam
  5. long la sket not every month birthday: p joyous welcome home.

    BalasPadam
  6. Bro... dah boleh buat modal belanja aku makan MEE BANDUNG or NASIK BERIANI la nie....

    BalasPadam
  7. tahniah bro dan selamat menyambut hari kemerdekaan.

    BalasPadam
  8. tahniah tuan...memang hebat sama cam tokey unifi...

    BalasPadam
  9. I'm still waiting for a check ya. For months Bley cover ya. The early Salary interchangeable.

    BalasPadam
  10. salam ziarah.. ^_^. anda boleh buat tempahan MyQalam Quran Read Pen berkualiti tinggi dan banyak lagi barangan muslim di Muslim Bazaar.

    http://muslimbazaar.mnmall.me/
    atau melalui
    http://lokmanramli.blogspot.com/

    BalasPadam
  11. syukur,tahniah bro.. moga terus berjaya.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak