CPUV a.k.a Buffered Earning Pertama Ogos 2012

 

Salam ramadhan semua,

Setelah 2 hari bercuti menjaga anak yang tak berapa sihat ekoran kena jangkitan kuman HFMD hari ni gi koje nampak jalan dah mula lenggang.. kenderaan dekat bandar KL ni pun dah mula kurang.. aku rasa dah ramai yang prepair untuk balik raya hari ni kot..

Kami sekeluarga insyallah masih dalam dilema samada untuk pulang esok petang atau subuh sabtu.. tapi mungkin balik sabtu pagi kot.. selesa sikit.. kalau balik esok kena bersedia jalan jem menuju ke utara.

Buffered earning pertama bulan Ogos 2012

Ok… kembali pada tajuk entri dekat atas tu.. Alhamdulillah setelah satu CPUV a.k.a Buffered Earning (masih janggal nak sebut CPUV) aku jadi Metered awal bulan hari tu.. hari ni aku dapat satu lagi Buffered earning yang baru dari John Master.. kira ni hadiah hari rayalah ni kot.. hehehe.

@-------------------------------------------------------------@

Apa itu CPUV (Cost-per-unique-visit)?

@-------------------------------------------------------------@

John MAster Raya

John Master Raya

Sebenarnya Jenama John Master ni aku dah pakai dari zaman aku belajar lagi dulu.. kebanyakkan baju kolej aku dari jenama ni.. cuma bila dah kawin ni aku jenis dah malas nak shopping.. pakai apa yang ada je.. tu yang buat selalu cik malarang marah tu bila dia nak belikan aku baju aku tak tak payah.. hehehe.

Tapi rasanya kena minta dia belanja aku sehelailah baju John Master ni.. kot-kot balik penang ni sempat lagi nak gi Jusco ke.. leh terjah untuk cari sehelai dua dari jenama John Master.. hehehe.

Kepada yang belum ada baju raya apa kata korang gi terjah pasaraya seperti Jusco untuk dapatkan sehelai dua.. jom beraya sakan bersama John Master.

** Berapa helai baju raya korang tahun ni?

Ulasan

  1. aku nak smbg shoppng kat Penang plak..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cik malarang pun dah berniat macam tu.. hehehe

      Padam
  2. tak pernah lagi nampk cpuv masuk dalam acc nuffnang.. hhu

    BalasPadam
  3. sebelum kenal brand yang macam-macam skang JOHN MASTER adalah kesukaan aku masa zaman belajar dulu....

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha kira masa zaman belajar memang ramai yang pakai John Master ni kan.. hehhe

      Padam
  4. mudahan anak cepat sembuh sepenuhnya dan berhati2 memandu masa balik kampung nanti semestinya jalan sibuk.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak