Statistik Blog Seminggu Raya | Buffered Earning Ganti Duit Raya

 

Salam hujung minggu semua,

Pastinya hujung minggu ni ramai yang dalam perjalanan untuk pulang ke rumah masing-masing setelah seminggu bercuti raya.. macam aku kebetulan hujung minggu aku kena duty so semalam aku dah sampai semula ke teratak buruk aku jam 5 petang.. alhamdulillah sepanjang perjalanan tiada jem dan mata aku pun segar tanpa mengantuk.. (semua gara-gara makan buah mata kucing sekilo dalam perjalanan.. hehehe)

Kembali kepada tajuk dekat atas tu.. memang rata-rata semua orang kurang masuk & baca blog seminggu raya ni.. mana tidaknya semua orang sebuk gi kutip duit raya  termasuklah aku.. hehehe.. sesekali ada masa free je baru update blog secara suam-suam kuku atau melepaskan kentut ditangga.. hehehe

Statistik Blog Hari Raya

Dalam sebuk-sebuk raya ada juga pelawat masuk jenguk-jenguk dalam blog cap ikan bilis ni.. terima kasih sebab korang sudi juga singgah-singgah dekat blog aku ni..

Buffered Earning

Tapi sesuatu yang seronok adalah dalam sebuk-sebuk bagi duit raya dekat anak buah.. rupanya nuffnang pun bagi duit raya dekat aku juga dalam bentuk Buffered earning.. hehehe.. alhamdulillah murah rezeki di hari raya ni..

Macam mana dengan korang semua.. banyak dapat duit raya… atau banyak keluar duit raya tahun ni?

Ulasan

  1. uish..masih ramai jgak tu statistik tu..hehe

    BalasPadam
  2. alang-alang ada dua, bagi le sini satu BE tu

    BalasPadam
  3. Byk gak no. Wa tak tgk lg stat

    BalasPadam
  4. masyuk...aku dah lama tak ushar earning sebab tau memang sikit tak macam dulu dah

    BalasPadam
  5. wah.. masyik bro..
    Sop lama x dapat BE..:(

    BalasPadam
  6. time raya memang jatuh merudum....time rabu bila ada orang keje barulah trafik naik balik... huhuhu

    BalasPadam
  7. masyuk la tu sis... bestnya dapat blogging macam sis ni

    BalasPadam
  8. hebat laaa bro.. tak macam aku punya statistik..

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak