Nuffnang CPUV a.k.a Buffered Earning Mula Berlari-Lari

 

Assalamualaikum & salam sejahtera semua,

Kalau orang lain suka tunjuk buffered earning dekat blog aku pun nak tunjuk jugalah walaupun tak sehebat buffered earning Tokey UniFi ni.. sebagai rekod simpanan peribadi dalam blog ni, ni jelah BE yang ada buat masa sekarang tengah berlari-lari dalam blog..

Nuffnang CPUV November 2012

Apa pun alhamdulillah sebab masih boleh buat site income dari blog yang tak seberapa ni.. kata orang setiap bulan dapat cash out untuk bayar bil utilities pun dah syukur..

Secara peribadi blog ni sebenarnya dah lama tak dapat campaign dari pengiklan sejak bulan 9 lagi.. so lepas aku fikir-fikir mungkin boleh aku praktikkan beberapa tips untuk mendapat buffered earning dalam blog ni.. so aku pun mencubalah tips yang aku belajar dari kawan-kawan dengan rujukan dari pakcik google..

“Ciri-ciri Blog yang tidak akan mendapat campaign dari Nuffnang”

Antara yang aku cuba praktikkan adalah aku cuba update semula survey-survey dalam akaun nuffnang aku yang dah lama tidakku jenguk.. rasanya teknik tu memang berkesan.. sebab selang beberapa minggu lepas aku update survey-survey tu alhamdulillah terus melekat 2 campaign dari nuffnang..

Jadi kepada rakan-rakan yang dah lama tak dapat BE tu boleh cuba praktikkan tips tu.. tapi jangan pulak bila korang dah update korang tak dapat BE juga korang salahkan aku ye.. yang tu hanya tips sahaja.. yang penting korang kena sabar ye.. insyaallah bila tiba masanya BE pasti akan singgah.. kata orang dulu Pizza Hut sekeping kongsi 5 orang je.. tapi sekarang kongsi 50 orang so setiap orang insyaallah pasti dapat merasa sikit.. hehehe

Semoga kita semua terus dimurahkan rezeki dari masa kesemasa tidak kiralah sumber site income tu datang dari mana yang penting caranya adalah HALAL..

Ada tips lain untuk mendapatkan BE yang pernah korang cuba? Jom kongsi dalam ruangan komen dibawah ni..

Ulasan

  1. Banyak jugak tu buffered earning .. oo dari lain2 blog sekali pun ada

    BalasPadam
    Balasan
    1. blog lain2 tu trafik sikit je sbb byk fokus pada blog ni je.. :-) tapi yg pelik trafik yang sikit tu jugalah yang selalu dapat.. hehehe

      Padam
  2. whoaaa.... memang lepas sangat la nak beli stok Harraz punya susu dan pampers yea

    BalasPadam
    Balasan
    1. memang tu nawaitu sebenarnya semua untuk anak bini je..

      Padam
  3. As salam,
    Byknye BE berlari2 kat sini...terbaiklah..

    Kalau nak update tu, nak update yg mana ek? Mungkin ada sikit tips? Terima kasih berkongsi semoga terus sukses!

    BalasPadam
    Balasan
    1. update semua.. saya selalu tukar2 pilihan dalam survey tu supaya nampak actif sikit akaun kita.. kalau sebelum ni blog saya fokus pada personal.. sesekali tukar pada parenting..

      Padam
  4. Be memang selalu dapat tapi advertiser dr nuffnang x pernah dpt tapi dimurahkan rezeki dengan advertiser perseorangan. syukur jugak :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. saya pun dah lama tak dapat advertiser dari nuffnang.. dari perseorangan pun pernah juga sekali dua.. tapi sekarang byk pada BE jelah.. pun still syukur juga

      Padam
  5. Lama betul BE Celcom tu - sejak bulan September. Mesti earning dah ratus2 tu.

    BalasPadam
  6. Waaaaa.. Bestnyer.. Tahniah.. :)

    BalasPadam
  7. wah... best tu.. den ni tak pernah dapat lagi be..haha.apa nak jadi tak taulah.hahahaha

    BalasPadam
  8. betul tuh..even income yang datang dari blog nih tak banyak..at least nanti cash out boleh buat bayar2 bill ke ape kan..hehe

    BalasPadam
  9. huiyyoooo.... hebat laaaa... nak BE lagi tak?? kena blanje aku durian crepe.. wahahhahahaaa

    BalasPadam
  10. Sekali dapat banyak juga BE tue.. masyuk..

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak