Rezeki Pagi Jumaat Dari Exabytes

 

Assalamualaikum & salam sejahtera semua,

Alhamdulillah syukur sampai-sampai opis je pagi tengok atas meja ada satu surat berlatter headkan Exabytes Network SDN.BHD.. dalam hati dah boleh agak.. ni mesti ada rezeki dalam sampul tu.. ternyata sangkaanku benar belaka memang benar cek ke 4 untuk payment pengiklanan exabytes dah sampai.. terima kasih kepada pihak exabytes kerana sudi sambung kontrak pengiklanan tu.. tu pun lepas aku dapat info dari blogger INI.. kalau tak confirm aku terlupa punya nak sambung kontrak pengiklanan tu..

Cek Pengiklanan Exabytes

“Segan nak tunjuk amount banyak sangat.. hehehe”

Walaupun payment yang dibayar tak selebat bayaran yang diterima oleh blogger INI.. tapi yang penting ada rezeki berterusan untuk keluarga kami.. :-).. semoga rezeki kami sekeluarga terus dimurahkan amin. Semoga rezeki anda semua juga terus dimurahkan olehnya.

Macam-macam cara nak cari duit dari blog ni.. kalau kena caranya insyaAllah ada jalannya.. rajin-rajinlah google dekat internet “Tips Buat Duit Dengan Blog”.

Ulasan

  1. bestnya! nak gak camtu. hehe. insyaAllah :D

    BalasPadam
  2. dulu pernah dapat. dan dah dibayar. tapi terpaksa tolak. Sebab diorang takde effort nak bayar lebih dari bajet diorang. Jadi..saya pun terpaksa tolak..

    BalasPadam
  3. ehem2, nak belanja makan kat mana bro?

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak