Harraz Kemalangan

Wahai anakku bilalah kau nak start berjalan ni... Dah macam-macam tool dah daddy dengan mama beli untuk harraz cepat berjalan... Tapi tak mau jalan lagi ni...



Tolak punya tolak.. Tetiba terbalik pulak kereta tolak dia... Macam nilah semakin hari semakin lasak...

Aku pulak dapat sambung lagi MC 1 minggu.. Yang seronok sapa lagi cik malaranglah.. Sebab dia tahu.. Selagi aku dapat MC selagi tulah aku tak balik KL lagi... Kalau tak terpaksa aku tinggal dia dengan Harraz dekat kampung.. Sebab cik malarang tengah cuti 3 minggu untuk kursus intensif dia punya PJJ.

Doa-doa cepatlah baiklah chicken pox aku ni..

posted from Bloggeroid

Ulasan

  1. bile lah aku nak dpt cuti panjang mcm ko mid...seronok nya x pikir pasal keje bile cuti² ni...hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sesekali kena rehat bro.. Mesin run 24 jam pun boleh rosak apa... Gilah bercuti rone.. Tinggal je coding2 kau tu.. He3

      Padam
  2. laaa...chicken pox ker? baik2 ada baby. brp umur harraz? anak akk 11 bulan dah bertatih dr depan ke dapur. siap ngan mulut bebel...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ank dh dptkn suntikn vaksin chicken pox.. Mulut je kuat ckp tp tak leh tatih lg.

      Padam
  3. baik2 nnt kot berjangkit chicken pox tu kat Harraz..moga cepat sembuh naa...

    BalasPadam
  4. semoga kembali sihat yea myvitrd...


    p/s : dapat dak lagi KAD eyza?

    BalasPadam
  5. nnt da pandai jalan, men kejar2 lak.hehe

    BalasPadam
  6. Kalau lambat nak belajar jalan, biasanya bila startnye dapat jalan, terus laju je.. macam anak saya, baru 2 minggu dapat belajar dah laju, dah nak main kejar-kejar. Masa tu anak saya umur dia 1 tahun 3 bulan.

    BalasPadam
  7. moga bro cepat sihat dan harraz cepat berjalan.

    BalasPadam
  8. Mula mula tengok cepat-cepat risau plak,ada perkataan kemalangan dan MC. Nanti tiba-tiba berjalan la tu.

    BalasPadam
  9. Excellent posting, I'm guessing you'll don’t brain only
    take advantage of this report in the e book document.
    Also visit my page :: instant vehicle insurance

    BalasPadam
  10. semuga harraz cepat berjalan..dah jalan nanti puaslah kamu dan wife nak mengejarnya pulak

    BalasPadam
  11. ko kasi MC sket kat aku... hehehehe

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak