Tak Suka Tapi Terpaksa

Sejak aku kena sakit sendi dekat pinggul ni... Dah bermacam-macam jenis ubat aku telan... Dari yang kurang power sampailah yg terlebih power aku dapat hari ni.. Aku dari kecik lagi memang tak suka makan ubat.. Sebab banyak kesan buruk pada masa akan datang kalau terlalu bergantung pada ubat ni...



Disebabkan ubat yang aku makan sebelum ni.. Macam tak beri kesan apa-apa.. Aku gi jumpa balik doktor yang rawat aku hari tu... Kali ni jumpa doktor yang lain.. Ingatkan dia bagi surat untuk reffer dekat hospital terus... Tapi dia bagi lagi ubat yang power katanya.. Dia kata kalau tak ok juga baru gi xray...

Harap-harapnya dah makan ubat baru ni nanti adalah perubahannya... Sangat seksa bila sendi cedera ni... Huhu.. Duduk sakit
. Baring sakit... Berdiri lama lagilah sakit..

Kalau ubat moden tak jalan.. Rasanya kena gi berubat tradisional pulak... Doa2 aku cepat sembuh... Dan kami sekeluarga terus sihat.. Banyak urusan tergendala bila tak sihat ni..

posted from Bloggeroid

Ulasan

  1. alahai.. kesian. sama la saya kalau boleh seboleh bolehnya taknak terlalu bergantung pada ubat kecuali memang takde pilihan & sakit sangat. Apapun semoga cepat sembuh

    BalasPadam
    Balasan
    1. nak buat mcm mana nak sihat kenalah pakasa makan juga.. huhu

      Padam
  2. Tak buat x-ray bro.? ...mcm simptom slipdisc je ni....huhu..mintak jauhla..

    BalasPadam
  3. Balasan
    1. belum lagi bro.. ingat hujung bulan balik kg. baru nak gi

      Padam
  4. urut je mid...kalo nak kat melaka ni aku ade satu tempat yg boleh aku rekemen kan

    BalasPadam
    Balasan
    1. tq rone.. nanti kalau aku perlukan bantuan aku contact kau rone.. ni urut jenis apa rone?

      Padam
  5. Kalau sakit pinggul melarat sgt baik check MRI bro..Ada rasa sakit menjalar dari pinggul sampai kaki x?Kalau ada,takut kena herniated disc.org panggil slip disc.solusinya operate saja...kos dekat 10k.kalau boleh solve dgn urut alhamdulillah le.

    BalasPadam
    Balasan
    1. tulah memang nak gi buat check.. dengan kata kena operate terus kecut pusat aku.. huhu

      Padam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak