Tolong Selamatkan Blog Aku Dari Terus Hanyut

 

Assalamualikum dan salam sejahtera,

Rasanya inilah kali yang paling teruk sekali keadaan blog peribadi aku ni.. mana tidaknya seminggu nak update satu entri pun tak sempat.. sebuk tahap mengalahkan YB nak masuk bertanding PRU13.

nuffnang statistik

Tengok sahaja dari statistik minggu lepas pernah sehari aku punya visitor kurang dari 500UV.. kalau sebelum ni.. hujung minggu paling tidak 1K mesti dalam tangan punya.. tapi sekarang nak cecah 1K pun payah hari-hari biasa..

Macam nilah kesan kalau lama sangat tak update blog..

Nampak gaya kena rajinkan diri semula ni.. almaklum jelah time-time trafik jatuh macam ni.. dapat pulak advertorial dari pengiklan.. memang tak patut kalau trafik tak diupkan semula..

Idea ada.. cuma kekagan masa menjadi penghalang sekarang ni.. harap-harap tidak berpanjangan mood bersawang blog ni.. cukuplah satu blog dah terus berdebu dah bersawang milik cik malarang.. hehehe.

** Tengah mencari-cari pembekal hosting yang baik dan murah.. ada sapa-sapa boleh bagi cadangan mana yang service bagus dan harga mampu milik..

Ulasan

  1. assalamualaikum. pastikan blog update cerita yang menarik. insyallah naik balik UV tu :)

    BalasPadam
  2. take your time. insyaAllah nanti mood menulis enaip mengarang akan datang dengan sendiri :)

    BalasPadam
  3. saya update hari2 pon x dpt trafik setinggi tu

    BalasPadam
  4. Saya tak pernah risaukan Blog pribadi kalau trafficnya surut,namun kalau Blog bisnis kena yang sedemikian mungkin saya akan galau melebihi kamu...

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak