Dugro 5 Power Nutri Pilihan Ibu-Ibu Di Malaysia


"Artikal tajaan selama 48 jam. Scroll ke bawah untuk artikal terkini"

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua,

Seperti yang anda sedia maklum semua, baru- baru ini Dumex Malaysia telah melancarkan Dumex Dugro 5 P♥wer Nutri, rangkaian susu untuk kanak-kanak membesar yang menyokong tumbesaran menyeluruh bagi perkembangan kanak-kanak.

clip_image001

Dumex Dugro 5 P♥wer Nutri merupakan satu formula yang menyokong perkembangan tumbesaran menyeluruh untuk kanak-kanak membesar. Tumbesaran menyeluruh termasuklah perkembangan minda, tulang, penghadaman, imuniti dan kecergasan.

Dugro telah mempertingkatkan rangkaian susu sedia ada mereka dengan menghasilkan pilihan varian berasaskan fungsi, dan bukan sekadar perisa, bagi menambahkan khasiat kebaikan produk Dugro.

clip_image002

clip_image003

Varian asli kini diperkaya dengan Vitamin C untuk membantu penyerapan zat besi daripada makanan, manakala varian Madu Kurma mengandungi ekstrak kurma sebenar dan kaya dengan Vitamin B kompleks. Varian Coklat Strawberi telah dipertingkatkan dengan ekstrak strawberi sebenar dan kaya dengan Vitamin A, C dan E.

Jadi bersempena dengan pelancaran Dugro 5 Power Nutri baru-baru ini.. pihak Dumex Dugro telah mengadakan contest permainan online Dugro 5 Power Nutri Music Jam yang mana ianya menawarkan hadiah bekalan Dumex Dugro 5 P♥wer Nutri selama sebulan..

clip_image004

Jom sertai permainan online terbaru  Dugro 5 P♥wer Nutri Music Jam! Kenali 5 perkembangan utama untuk si manja dan padankan bintang-bintang yang betul! Dapatkan markah tertinggi setiap minggu untuk memenangi produk terbaru Dugro!


Untuk menyertai contest boleh klik pada link dibawah ini:- https://www.facebook.com/DumexDugro/app_413183018778852.

Tempoh contest : 23hb April – 3hb Jun 2013


clip_image006

Tidak berakhir disini.. pihak Dumex Dugro juga menawarkan mangkuk bintang percuma dengan pembelian 2 pek Dugro (Asli, Madu Kurma, Coklat Strawberi).

Mangkuk bintang percuma ini boleh didapati di kedai runcit utama (kecuali Tesco).

clip_image007

Kumpulkan 5 mangkuk bintang pelbagai warna ini sekarang..

Maklumat lanjut tentang produk, promosi dan contest Dumex Dugro 5 P♥wer Nutri boleh diperolehi dari link ini https://www.facebook.com/DumexDugro.

Ulasan

  1. hang memang orang kuat dugro ni. hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. mcm mana tak kuat aku pun minum sekali.. hehehe

      Padam
  2. I νisiteԁ νariouѕ blоgs hoωеvеr thhe audio quаlity for audio songs current
    at thіs ωebsіte іs іn fact marvelous.


    Taκе a look at my web page; invicta watches

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak