Rezeki Harraz Untuk Beli Susu Dan Pampers

 

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua,

cek nuffnang 2013

Alhamdulillah walaupun aktiviti blogging aku agak slow sekarang ni.. masih ada rezeki dari site income blog ni.. setelah beberapa bulan tak dapat cek dari Nuffnang.. tadi pagi sampai opis je dah ada 2 keping surat atas meja.. rasanya semalam sampai kot.. tapi disebabkan aku tak masuk opis semalam sebab buat kerja luar so kerani opis tu letak atas meja aku je.

Bolehlah buat beli susu formula dengan pampers anak nanti.. kali ni rasanya anak aku kena tukar susu formula yang lagi mahal.. sebab dah 2 jenis susu formula murah yang aku bagi tak serasi.. setiap kali nak buang najis asik derita je..

Demi anak terpaksalah juga belikan susu formula yang mahal gamatnya.. harap-harapnya takda lagi masalah sembelit lepas ni..

** Doakan aku sentiasa sihat supaya dapat terus merapu dalam blog kesayangan aku ni.. **

Ulasan

  1. syukur lah bro... lepas juga kan untuk beli susu.. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul2.. dahulukan keperluan anak dulu baru diri sendiri.. ehhehe

      Padam
  2. Rezeki!
    Nak try susu apa lepas nie?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak pastilah bro.. tengah survey.. cuba bagi cadangan sikit.. hang ada pengalaman tak anak sembelit ni..

      Padam
  3. x semestinya mahal susu tu sesuai ngan anak,,,kadang2 yg murah tu sesuai...kecuali anak yg ade masalah ngan susu lembu ler mmg kena yg mahal...cuba Dumex,,,,harga biasa2 jer...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yang murah dh cuba tak sesuai..dumex pun dah cuba..sbb tu kena tukar susu lain...


      Bolehlah buat beli susu formula dengan pampers anak nanti.. kali ni rasanya anak aku kena tukar susu formula yang lagi mahal.. sebab dah 2 jenis susu formula murah yang aku bagi tak serasi.. setiap kali nak buang najis asik derita je..

      Padam
  4. Alhamdulilla.rezeki harraz. saya ni dah setahun lebih tak dapat cek Nuffnang.haha

    BalasPadam
  5. jangan lupa kepsi kita bersama bro.hahaha

    BalasPadam
  6. Dalam masa skang nie kalau belanja burger bakar pun no problem.... laksa pun takde hal... hehehehe

    BalasPadam
  7. Another great post, I appreciate all the work you put into this site, helping out others with your fun and creative works.

    BalasPadam
  8. Salam try frisolac comfort..mmg utk bby sembelit rm28 utk 350grm..tp kl baby dh berak ok ln try frisolac gold.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak