Info Jerebu Terkini | 24-6-2013 Bacaan Jam 7 Pagi

 

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua,

Dibawah ni aku kongsikan lagi info terkini jerebu seluruh negara yang mana maklumat diperolehi dari laman web Jabatan Alam Sekitar.

Kalau semalam kawasan Kuala Lumpur dan Selangor bacaan jerebu tidak sampai API 200.. tapi pagi ini untuk bacaan 7.00 pagi kawasan lembah Klang bacaan sangat tinggi dengan API 296.. manakala kawasan KL ada yang mencecah API 191..

Alhamdulillah juga dikawasan Muar yang semalam mendapat bacaan tertinggi hari ini bacaan telah turun ke API 148..

Jerebu 24-6-13

Jerebu 24-6-13 1

Jerebu 24-6-13 2 

Insyaallah aku akan cuba kongsikan dari masa ke semasa info jerebu yang aku perolehi dari laman web Jabatan Alam Sekitar..

Korang juga boleh layari sendiri disini.. cuma sekarang laman web tersebut susah untuk diakses memandang ramai yang sedang melayari laman web tersebut untuk mendapatkan info.

** Sekarang aku jadi blogger kaji cuaca pulak.. :-)

Ulasan

  1. sakit tekak dah ni bro.. huhuhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. banyakkan minum air bro.. family aku dekat johor ramai yang dah demam.. huhu.. risau juga ni.. nak balik kg hujung minggu ni

      Padam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak