Hanya Datang Ke Agen Jualan P1 | Boleh Menang iPad Mini

 

Assalamualaikum & salam sejahtera semua,

Pembekal perkhidmatan 4G yang pertama dan terkemuka di Malaysia, Packet One Networks (Malaysia) Sdn. Bhd ("P1") telah melancarkan kempen konsumer dengan memberikan dua iPad Mini setiap minggu selama sepuluh minggu.

supereasy-snap-win

Snap, Post & Win

P1 memudahkan peserta untuk menang dengan mudah hanya dengan berkunjung ke mana-mana agen jualan P1 dan mengambil foto bersama-sama dengan promoter P1 yang bertugas, dan memuat naik foto tersebut di laman Facebook P1, iaitu di P1 Buddy - facebook.com/p1buddy untuk menjana undian (Likes). Dua pemenang mingguan akan dipilih berdasarkan jumlah undian yang tertinggi untuk foto mereka yang telah dimuat-naik.

P1 contest

Peraduan ini akan berlangsung dari 8 Julai hingga 15 September, 2013.

Peraduan ini terbuka kepada semua rakyat Malaysia berumur 18 tahun dan ke atas. Untuk maklumat lanjut, orang ramai adalah dialu-alukan untuk ke laman web rasmi peraduan ini di “Snap, Post & Win.

P1 juga menawarkan pelbagai pelan jalur lebar ‘on-the-go’ yang disertakan dengan modem MiFi percuma. Modem MiFi tidak seperti dongel USB, adalah peranti WiFi peribadi bersaiz poket yang membolehkan penyambungan sehingga lapan alat mudah alih seperti telefon pintar, tablet dan komputer riba. Pelan bermula dari harga serendah RM39 sebulan.

P1 telah melancarkan pelan jalur lebar berkuota tinggi pada kadar yang berpatutan melalui promosi KUOTA EKSTRA yang terbaru.

Tawaran promosi ini adalah sesuai untuk pelanggan yang gemar menonton dan menstrim kandungan TV atau filem melalui Internet.

P! ForHome

Dengan promosi ini, pelan jalur lebar untuk rumah P1 yang pernah memenangi anugerah iaitu pelan 'ForHome ™' untuk masa yang terhad, akan dibekalkan dengan 50% lebih kuota untuk pelan 12 dan 24 bulannya. Mereka yang memilih pelan 24 bulan akan diganjarkan lagi dengan kuota bulanan sehingga 5GB dan sebagai tambahan, perkhidmatan telefon percuma akan diberikan bersama 300 minit panggilan percuma bulanan ke mana-mana nombor IDD tetap, telefon mudah alih beserta nombor IDD yang terpilih. ----- Untuk info lanjut klik pada >> ForHome <<

P1 OnePlan

Tawaran yang sama terpakai kepada pelan P1 'OnePlan ™', pelan 2-dalam-1 untuk mereka yang memerlukan kedua-dua jalur lebar untuk rumah dan kepada yang sentiasa bergerak (on-the-go). Pengguna hanya perlu menambah RM30 untuk bil bulanan mereka untuk jalur lebar on-the-go yang dibekalkan bersama MiFi percuma. MiFi adalah berbeza dari pemacu USB konvensional atau dongle kerana peranti MiFi yang bersaiz poket ini membolehkan WiFi 4G peribadi diaktifkan dan ianya berupaya menyediakan sambungan sehingga lapan (8) peranti WiFi yang akan menjimatkan bil penggunaan Internet anda. ----- Untuk info lanjut klik pada >> OnePlan <<

Bagi jalur lebar P1 on-the-go, iaitu pelan ToGoTM , ia menawarkan kuota bulanan sehingga 5GB, dan ia dibekalkan dengan MiFi percuma untuk pelan pertengahan dan pelan tinggi.

Jadi apa tunggu lagi datang berkunjung sekarang kemana-mana wakil Agen jualan P1 dan anda boleh berpeluang menang iPad Mini melalui “Snap, Post & Win

** Senarai wakil Agen jualan P1 mengikut negeri **

1. Pahang  2. Penang 3. Kedah 4. Perak 5. Kelantan 6. WP KL  7. Selangor 8. Negeri Sembilan              9. Melaka 10. Johor 11. Perlis 12. Terengganu 13. Sarawak 14. Sabah

Ulasan

  1. Mudah je jika kita berusaha. Betul tak? hehe

    BalasPadam
  2. nak suruh tolong like tu yang buat letih

    BalasPadam
    Balasan
    1. kena buat satu contest kecik kot kak.. baru leh minta org like kalau nak menang hadiah.. hehehe

      Padam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak