Lubuk Duit Churp Churp Di Aktifkan Kembali

 

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan semua,

Lama benar aku tak jenguk akaun churp churp aku.. rasanya dah hampir 6 bulan aku tak tengok.. sekali tengok ada duit rupanya dalam tu.. nilah masalahnya kalau malas.. rasanya kalau rajin aku mesti dah boleh jadi macam sorang rakan blogger tu yang boleh dapat cek 2K dari income churp churp je..

Churp Churp

Dalam jarang-jarang jenguk ada lagi duit RM40.27 dalam tu cuma sekarang nak cash out tak boleh sebab tak cukup jumlah yang layak untuk cashoutkan lagi.. so kena rajinkan diri semulalah untuk gali duit-duit dalam churp churp tu..

Andai kata korang ni sorang yang aktif dalam twitter dan facebook apa kata korang jangan lepaskan peluang yang ada untuk gali duit dalam churp churp ni.. sekurang-kurangnya sambil-sambil ONLINE atau bertweet tu korang boleh buat duit sampingan..

Yang dah ada akaun tu korang jenguk-jenguklah balik akaun korang tu.. entah-entah ada banyak duit dalam tu yang korang tak perasan.. yang belum daftar lagi dan takda akaun churp churp ni.. korang register je dekat LINK dekat bawah ni.. Pernah rasa sekali je cek churp churp ni masa zaman rajin dulu.. :-)

REGISTER CHURP CHURP NOW!

Ulasan

  1. skang nie diorang dah ada campaign out n loud....event berbayar...tapi biasa offer last minute jee.....huhuhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. yeke bro.. aku tak perasan pulak.. lagi pun aku jgn gila buka akaun churp2 ni..

      Padam
  2. kembali aktif dgn churp2... aku skrg dgn 8share pun sapu.. saja nak test..

    BalasPadam
  3. apalagi... kumpulllllllllll lagi :D

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak