Gigitan Cinta Dracula

Ontheway balik dari kerja... cik isteri mesej.. katanya "nanti kalau gi ambil anak jangan terkejut tau"... dalam kepala aku.. daaa apa pulak masalah anak aku ni...

Sampai je dekat opis cik isteri.. dan jemput dia orang.. anak cakap dengan aku... "daddy adik kena gigit"..

Kesian betul.. rupanya dia berebut mainan dekat tadika.. sekali budak yang berebut dengan dia tak puas hati terus gigit macam makan ayam KFC... huhu...

Aku terus cakap dengan anak aku... takpe adikkan kuat.. lain kali jangan gigit orang lain ye.. sebab sebelum ni kalau dia gaduh dengan sepupu dia dekat kampung mesti sepupu dia jadi mangsa gigitan.. tapi tak seteruk yang dia kena ni..

Ulasan

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak